Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda Of America
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Civic
.Fx
Mijn vorige en huidige EJ2 hebben zo'n stickertje onder de motorkap, op het voorfront, met "honda of america".
Wil dit zeggen dat dit een USDM-wagen is? Is wel handig om te weten ivm schroefkit. (Koni maakt blijkbaar onderscheid tussen Europese en niet-Europese wagens?)
goelette
nee, de coupe wordt altijd in USA gemaakt, zowel de edm als usdm exemplaren.
Luminous Flux
dat hd ik ook bij mijn ej2, heb je ook chassisnr. op je dashboard onder voorruit (bestuurders kant) waarschijnlijk... wil verder niet veel zeggen...
Mestreechter_Hondagek
Staat voor zover ik weet bij iedere coupe erop, omdat ze inderdaad in de VS gemaakt zijn. Bij iedere coupe die ik ooit gezien heb, plakte het in ieder geval erop.
.Fx
...gewoon EDM dus. Auto is voor het eerst bij Rotor verkocht.

voor Europese auto`s met een U-bevestiging achter

Euhm, draagarmen?
Mestreechter_Hondagek
De standaard schokdempers achter zitten ook met een U/vork bevestiging dus je hoeft geen andere draagarmen. Ik neem aan dat dat je vraag was.
.Fx
Ik bedoelde meer of ik de optie voor Europese auto`s met een U-bevestiging achter moet nemen, of zonder.
Mestreechter_Hondagek
Voor zover ik me kan herinneren heeft een EJ1/2 standaard ook een U-bevestiging. Kwestie van even onder je auto duiken en kijken welke bevestiging er standaard op zit.
.Fx
Ja, dat had ik ook al bedacht. Niet dat ik iets zou herkennen. Maar moet er morgen toch onderin, dus komt wel goed.
maikel74
Ja een coupe heeft achter een U vork op zijn schockdempers. Weet het namelijk omdat het schroefset wat ik eronder heb zitten ook eerst bij zor onder zijn Coupe had zitten. En ik heb de laatste tijd een paar keer onder zijn wagen gelegen en kan het wel ongeveer dromen hoe zijn wagen er van onder uitziet.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.