Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nieuwe Manier Van Gamen! Project Natal
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Maxim
Microsoft is in een ver stadium van ontwikkeling van een nieuwe manier van gamen, namelijk zonder controllers, want die ben je zelf.

Hier een Teaser video van hoe het zou moeten worden en wat we binnen afzienbare tijd mogen verwachten:

Klik hier

Ik ben hier helemaal voor, als het goed doorontwikkeld is.

Ik zou er best een XBOX360 voor kopen.
.Fx
Kijk er al maanden naar uit....ik hoop stiekem op een degelijke snow/skateboard of inline game.
Real life vechtspelletje lijkt me ook wel grapig, Kuul-fu in de woonkamer!
Hondapower
Het idee is idd leuk. Ik vraag me alleen af hoe lang het leuk blijft...en niet iedereen heeft er de ruimte voor.
Beetje het zelfde als de Wii, maar dan zonder de controllers in je hand.

En ik wil het ook wel eens zien werken als het donker in de kamer is.

x.x.sanzi
ik had het filmpje paar maanden geleden al gezien, lijkt me echt ruig xD enige nadeel is, dat je wel echt een grote woonkamer moet hebben.

ben benieuwd of het ook echt werkt, want het is wel microsoft, de xbox360 kwam ook al niet zonder fouten op de markt.
hoewel ik moet zeggen dat ik er verder wel vertrouwen in heb, ik dacht eerst ook dat de Wii echt maar dom was, en dat dat maar voor de helft werkte, maar de Wii werkt zo goed gewoon. zo een leuke dingen die je ermee kan doen in bepaalde spellen.
beast
in het begin is het leuk, daarna stoort het, dus is gewoon geld over de balk smijten, of je moet zoveel verdienen dat je de hele dag op de bank kan liggen om je met dit soort dingen bezig te houden
Maxim
QUOTE (beast @ Oct 21 2009, 05:54 PM) *
in het begin is het leuk, daarna stoort het, dus is gewoon geld over de balk smijten, of je moet zoveel verdienen dat je de hele dag op de bank kan liggen om je met dit soort dingen bezig te houden

Als je voor de rest niet veel dure hobby's hebt, dan valt dit best mee.
beast
WAT DENK JE VAN EEN GEZIN , HYPOTHEEK, ETEN, VERZEKERINGEN, HONDA, BENZINE EN AL DIE ANDERE DINGEN [LOL]
Nightmare
je hoeft niet gelijk zo te schreeuwen !!!
beast
ik schreeuw niet, ik praat ietwat hard, geen kwade bedoelingen hoor, ik ben heel lief lmaosmiley.gif
Hondapower
Door de smalle vorm van onze woonkamer kun je al niet met een Wii controller voor de tv staan, laat staan dat je zo kunt skateboarden.
Overigens komt voor de PS3 ook een motion controller uit, alleen is natuurlijk het systeem van de XBOX wel vetter.
Maar goed, daar kun je dan weer geen Blu-rays op kijken...
Dus elk systeem heeft weer zijn voor en nadelen.
beast
QUOTE (Hondapower @ Oct 21 2009, 07:34 PM) *
Door de smalle vorm van onze woonkamer kun je al niet met een Wii controller voor de tv staan, laat staan dat je zo kunt skateboarden.
Overigens komt voor de PS3 ook een motion controller uit, alleen is natuurlijk het systeem van de XBOX wel vetter.

HUH?
x.x.sanzi
QUOTE (Hondapower @ Oct 21 2009, 07:34 PM) *

gewoon allemaal kopen! want zoals beast zegt, je kunt nog geen kosten genoeg hebben! :P overigens mist bij mij alleen de ps3 nog. nog ff sparen :P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.