Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda Element
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te koop Auto's
Nightmare
de kogel is door de kerk, hij mag na goed overleg en pijn weg.

de meeste weten wel hoe of wat, maar toch effe een beknopte info:

Honda Element 2.4i vtec automaat
bwj '03
km stand: 44500 mijl. (71600 Km)
maart 2009 Type R wit laten spuiten
20 inch velgen met 245-40-20 Kumho banden (kosten 2600 euro, en verkeren nog in nieuw staat)
16 inch orginele velgen met winterbanden
Alpine dubbeldin dvd 7" tft multimedia (twv 1100 euro)
nieuwe apk vanaf september
standaard fabrieks hifi instalatie met versterker en subwoofer (subleim geluid)
airco en cruise controle
enz, enz, enz.
auto verkeerd bijna in nieuw staat, zowel van binnen als van buiten.

vraagprijs compleet 19.000 euro.

en voor de mensen die nu denken "wtf" ?! er komt wel weer een bijzondere honda voor terug. maar dan wel weer een met een schakelbak.
we waren en zijn nog steeds dol gelukkig met deze auto, en vooral het automaat rijden en de aandacht, maar een automaat is voor ons gewoon niet te doen
qua korte afstanden rijden. mijn vrouw rijd er elke dag 4 Km naar haar werk, en weer 4 Km terug) dan is een grote automaat toch net te veel.

maar ............ als hij niet het geld opleverd wat we in gedachte hebben, dan tuffen we in 2010 net zo lekker door.
goelette
das plotseling... ! Marreuhm, als je wil gaan halen wat ik denk dat je wil halen; er zit wel nog wat spuitwerk aan die auto, en het stuur zit aan de verkeerde kant... Kun je alleen achteruit door de Mcdrive of met passagier... happy.gif
Nightmare
euhh ...... die is al verkocht. en niet aan ons, helaas .........
maar nee, we gaan het gewoon wat kleiner en zuiniger zoeken en maken daar gewoon wat apparts van. maar het kan ook groot en schakel zijn .... ?! (comfused ??)
maar we weten nog niet wat het zal worden, ik heb veel ideeën. maar het moet wel erg jong zijn. dus geen oude brak meer ...... of toch ?! ik weet het gewoon echt niet.
eerst maar eens deze zien te verkopen. dan effe een 100 euro barrel kopen voor werk verkeer, en dan gaan we lekker zoeken.
goelette
ik snap al jaaaaaaaaaaren jullie auto-keuzes niet. Volgens mij moet je voor je eega gewoon een klein goedkoop gebakje kopen dat 1:30 rijdt en niks in wegenbelasting kost. En dan een hobby-auto voor jullie samen die je kan wisselen wanneer je wil, en waarmee je dus ook allerlei fratsen kan uithalen. Nu moet hij én kiks zijn, én geschikt voor woon-werk á 4km. (en voor dat laatste is eigenlijk alleen een Ka of een Alto geschikt, of een Gazelle, das nog het beste....)
Nightmare
ik kan ook nooit verliefd worden op 1 auto. ik vind gewoon alles mooi en wil alles hebben.
Maxim
Had je niks anders meer in huis om te verkopen? happy.gif
beast
snik,snik,snik ohmy.gif
Nightmare
QUOTE (Maxim @ Nov 1 2009, 12:07 AM) *
Had je niks anders meer in huis om te verkopen? happy.gif

jawel, maar die is al gebruikt. maar die kookt, poetst, strijkt, doet de was enz. dus nog in zeer goede staat ..... thumbsup_anim.gif
legend01
QUOTE (Nightmare @ Nov 1 2009, 05:37 PM) *
jawel, maar die is al gebruikt. maar die kookt, poetst, strijkt, doet de was enz. dus nog in zeer goede staat ..... thumbsup_anim.gif

Wat kost t'ie lol
Nightmare
QUOTE (legend01 @ Nov 1 2009, 07:20 PM) *
Wat kost t'ie lol

ben nog in onderhandeling ........ maar je krijgt er wel een blauw oog, zere ballen en een deeg roller bij !!!
legend01
QUOTE (Nightmare @ Nov 1 2009, 08:54 PM) *
ben nog in onderhandeling ........ maar je krijgt er wel een blauw oog, zere ballen en een deeg roller bij !!!

Dat blauw oog is niet zo erg,heb er al twee,die zere ballen is niet zo'n groot probleem,die heb ik toch niet meer nodig en een deegroller heb ik ook nog niet.
Fonzie
Och ja, ik wist het wel (dat het eraan zat te komen) maar ja ieder z'n ding.
Nightmare
prijs op orginele velgen en orginele 2din radio 16.500 euro.

extra 1200 euro voor de velgen.
extra 400 euro voor de Alpine 2din tft radio.
Nightmare
kan op slot ......... whistle.gif

en nee, niet verkocht, maar blijft !!
nieuwe ideeën.
goelette
nieuwe ideeen? Jij?! happy.gif

Slotje
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.