Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Civic 1978
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Civic
goelette
Een tante van mijn vader heeft in 1978 een nieuwe civic hondamatic gekocht. Ze heeft er 64.000 km mee gereden tot 15 jaar geleden, en toen achter in de tuin geparkeerd. Staat sindsdien stil.

Bodem is niet zichtbaar, want de wielen zijn de bodem ingezakt na al die tijd. Carosserie is redelijk, hier en daar wle roest. Interieur is prachtig.

Wat zou zoiets nou waard zijn...? Hij lijkt me wel leuk als oldtimer voor erbij, maarja, das alweer een erbij... happy.gif Heeft iemand een idee?
beast
rijdend zal die best wat waard zijn , maar zo, plaats eens wat foto's
Hondapower
als ie zo in de modder blijft staan is ie in ieder geval niks waard....
goelette
nee, na wat onderzoek en rondtelefoneren blijkt zoiets dus echt niks waard te zijn. Mijn voorlopige plan is om dat maar aan tante te vertellen en hem dan gratis/voor oudijzerprijs voor haar uit de tuin te verwijderen. Dan bij mij te stallen, en wellicht toch proberen op te knappen. Als dit teveel werk zou blijken te zijn cq financieel onhaalbaar, dan alsnog in onderdelen verkopen, dan levert hij denk ik het meeste op.
beast
meest verstandige zet lmaosmiley.gif
legend01
QUOTE (goelette @ Nov 4 2009, 10:44 PM) *
nee, na wat onderzoek en rondtelefoneren blijkt zoiets dus echt niks waard te zijn. Mijn voorlopige plan is om dat maar aan tante te vertellen en hem dan gratis/voor oudijzerprijs voor haar uit de tuin te verwijderen. Dan bij mij te stallen, en wellicht toch proberen op te knappen. Als dit teveel werk zou blijken te zijn cq financieel onhaalbaar, dan alsnog in onderdelen verkopen, dan levert hij denk ik het meeste op.

Zet 'm anders bij Hondavriendenkring te koop,die gasten zijn gek op die gebakjes.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.