Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Help Nightmare
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Avaloon
Aangezien Nightmare weer eens zijn auto wil gaan verkopen, leek het mij verstandig hem eens te helpen met zijn volgende keuze.
Blijkbaar maakt hij toch altijd de verkeerde keuze voor zichzelf. whistle.gif

Nightmare's Element verkoop topic

QUOTE (Nightmare @ Oct 31 2009, 08:08 PM) *
maar nee, we gaan het gewoon wat kleiner en zuiniger zoeken en maken daar gewoon wat apparts van. maar het kan ook groot en schakel zijn .... ?! (comfused ??)
maar we weten nog niet wat het zal worden, ik heb veel ideeën. maar het moet wel erg jong zijn. dus geen oude brak meer ...... of toch ?! ik weet het gewoon echt niet.

Hierbij mijn voorstel:
Hij is groot, zuinig, ... (tsjaa snel!?)

Doe eens een leuk voorstel. Je hoeft geen rekening te houden met zijn wensen. Die zijn volgend jaar (soms zelfs volgende maand) toch alweer veranderd. rolleyes.gif
Hondapower
In ieder geval de auto van tamara al uitgezocht:

Nightmare
Heeeeey ........... die hummer met paard valt al af. ik heb geen ruimte voor de stro opslag, helaas.
en die Fiat ...... tja, ik hou niet van Fiat. dus krijgt Tamara deze ook niet.
goelette
QUOTE (Nightmare @ Nov 7 2009, 05:02 PM) *
en die Fiat ...... tja, ik hou niet van Fiat. dus krijgt Tamara deze ook niet.

Maar alfa is wel goed? Vrrrrrreeeeeeemd!
Maxim
Nightmare
QUOTE (goelette @ Nov 7 2009, 10:11 PM) *
Maar alfa is wel goed? Vrrrrrreeeeeeemd!

niet on het Italiaan zijn, maar de modellen spreken me niet zo aan. en bepaalde Alfa modellen weer wel.

QUOTE (Maxim @ Nov 8 2009, 12:42 AM) *

dit is nou eens een mooie wagen voor weinig ......... wauw.
goelette
QUOTE (Nightmare @ Nov 8 2009, 11:45 AM) *
niet on het Italiaan zijn, maar de modellen spreken me niet zo aan. en bepaalde Alfa modellen weer wel.

niet omdat het een italiaan is, maar omdat alfa=fiat happy.gif
Nightmare
QUOTE (goelette @ Nov 8 2009, 08:32 PM) *
niet omdat het een italiaan is, maar omdat alfa=fiat happy.gif

dat ze mischien uit dezelfde fabriek rollen of van dezelfde tekentafel komen doet me weinig, maar een 156 is geen punto. en een mito is geen stilo. owkey ??
Nightmare
oeps ...... correctie, een Stilo vind ik wel weer mooi.
Avaloon
Deze bus heeft ook 'stilo':

.Fx

Staat er toevallig 1 te koop op CCH :P

Offeuhh...

edit; foto werkte niet goed
goelette
Als je maar een paar honderd meter van het werk woont kun je deze auto heel zuinig gebruiken: je hoeft hem niet te starten want je moet dezelfde parkeerplaats gebruiken:

Of misschien wil je toch een kleine auto, maar toch ook wel een beetje een grote:

Of toch een kleine bus?

Of iets dat wel lang en hoog, maar toch maar half zo veel plek inneemt als een andere lange hoge auto:

Hier kun je nog eens foed het verschil zien tussen een grote en een kleine auto, wellicht kun je daar je keuze op baseren:

Je kunt zelfs een kleine Honda nog kleiner maken:

.Fx
En snelle CRX is ook weer leuk..

Of als je een hekel aan inparkeren hebt..

..of een hekel aan files..

...of echt alleen een funcar wil:
Merlijn
* glijdt bijna uit stoel van lachen *

Briljant topic dit!
Nightmare
idd, niet stoppen ........ Hahahaha .....

maar dit maakt mijn zoektocht wel wat korter. allemaal wel leuke auto's .... arrowhead.png
beast
wat zul jij je wip, sorry slaapauto gaan missen lmaosmiley.gif
.Fx
Haha, dan kom ik toch terug op die SMX..

Simsalabim, tweepersoonsbed!
Merlijn
BangBus!
Mestreechter_Hondagek
Aangezien de af te leggen afstand zo kort is en honda waarschijnlijk je voorkeur heeft, is dit misschien wat:

.Fx
Jammer dat ik 'm niet kan zien omdat ik geen HF member ben...
Fonzie
QUOTE (.Fx @ Nov 10 2009, 05:26 PM) *

Mee eens.
Nightmare
QUOTE (.Fx @ Nov 10 2009, 05:26 PM) *

Goelette doelt hierop:

is een Japanse Accord type R. ik heb op HF bij deze Accord al geuit dat ik dit een uiterst gaave auto vind. alleen jammer dat het stuur aan de verkeerde kant zit.
had anders wel een kunnen zijn dat deze spontaan bij ons achter het huis stond geparkeerd.
goelette
ik denk inderdaad niet dat Tamara hier mee zou kunnen leven... happy.gif Je zou hem misschien nog kunnen kopen, maar dan verwacht ik dat dit de auto zou zijn geworden die het kortst in je bezit was geweest happy.gif

Overigens iedereen die hem niet kon zien; gewoon lid worden van HF, das een hartstikke leuk forum.
Nightmare
sinds de geposte foto's van gisteren krijg ik nu telkens als ik deze topic open een melding met geleuter over "beveiligingscetificaten" ?!! is een van die foto's beveiligd ofzo ??
goelette
krijg ik ook elke keer. Er is inderdaad iets met een van de fotos maar ik heb geen idee hoe je erachter kan komen welke. Ik geloof dat het begonnen is na een post van mij, of die vlak ervoor van Fx...

MERLIJN....!? Hilfe!!! huh.gif laugh.gif
Luminous Flux
Hey, dat lijkt wel de euroR van Kel (Assitch/APE garage)
Avaloon
Lijkt inderdaad die van FX.
(https://www.club-honda.eu/graphics/gallery/full/59_frv_pace2tuning.jpg)
Zie post 11 van dit topic.

Bij mij staat bij de tweede foto zo'n rood kruisje.
Overigens heeft de avatar van Maxim dit ook.
goelette
QUOTE (Luminous Flux @ Nov 10 2009, 11:54 PM) *
Hey, dat lijkt wel de euroR van Kel (Assitch/APE garage)

klopt, lijkt niet alleen maar is zo
goelette
QUOTE (Avaloon @ Nov 11 2009, 12:17 AM) *
Lijkt inderdaad die van FX.
(https://www.club-honda.eu/graphics/gallery/full/59_frv_pace2tuning.jpg)
Zie post 11 van dit topic.

Bij mij staat bij de tweede foto zo'n rood kruisje.
Overigens heeft de avatar van Maxim dit ook.

Je hebt gelijk, ik heb die foto even weggehaald en nu is de foutmelding weg.
.Fx
Bummer!

Anyways, plaatje was een leuke FRV.
Merlijn

hier zonder beveiligingsmeldingen happy.gif
Luminous Flux
QUOTE (goelette @ Nov 11 2009, 07:37 AM) *
klopt, lijkt niet alleen maar is zo

JA herkende meteen de aanzuigbuis van de intake he! Die man kan lassen zeg ik je... mooi spul! Als ik de EJ2 met B16 nog had zou er ook een APE:Garage custom exhaust onder komen... nu maar eens vragen of ie geen 3" turbo-back kan fabriceren voor de SX biggrin.gif

Het leuke is ook dat Kel eigenlijk een witte Euro R besteld had, toen die 'm op ging halen hadden ze gewoon een rode opgestuurd... probleem was: er ging een witte en rode tegelijkertijd richting NL, en is de witte ergens anders terecht gekomen en de rode bij Kel... maarja, mooi rood is niet lelijk!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.