Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mijn Baas Heeft Een Nieuwe Auto Gekocht
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Luminous Flux
Ik weet het, het is geen japanner maar een duitser... maar wat voor een thumbsup_anim.gif

hier wat gsm-pics van de RS4 (met 600pk ipv stock 420pk) van mijn baas, en ik mag binnenkort ook!

Is een mooie uitvoering vind ik, grill heeft geen chrome omlijsting maar mooi mat zwart en de audi ringen voorin zijn in carrosserie-kleur! subtiele details die het voor mij wel af maken...

moet nog een paar mooie pics maken, bijv. detail van de wielkasten achter met de velgen want die 20inchers liggen mooi met een tikkeltje negatieve camber in de erg brede wielkast :>>:
B00ster
Gave bak biggrin.gif
Luminous Flux
ja, ik vind het een prachtige machine...
Hondapower
600pk in een A4.....
Avaloon
En bij welk bedrijf moet ik dan maar even niets meer kopen?
Aangezien hij blijkbaar genoeg marge heeft op zijn producten om een leuke auto te kopen. wink.gif

Erg leuke auto. Dat dan weer wel. happy.gif

P.S.
Je kunt misschien ook eens vragen naar een loonsverhoging...
Luminous Flux
haha, ja inderdaad... maar hij had hiervoor al een nieuwe BMW 335ci (die je overigens nog een klein stukje kunt zien op de 2de foto) en die heeft hij verkocht aan een collega en dan is het bijleggen voor een 2de hands RS4 (bj. 2006) relatief niet meer zo heel veel...
.Fx
Gave bak, maar past er ook een Accord 2008 coupe front op misschien?? laugh.gif
Luminous Flux
haha, ik denk niet dat het de Audi mooier zou maken... een euro-aziaat hybrid? nja, op CCH zit ook iemand die BMW 3-serie (E90/92model) bumpers op een civic coupe heeft gemaakt en dat ziet er voortreffelijk uit!
.Fx
Tja soms zijn de meest onlogische combi's de mooiste. Ik vind Audi's altijd heel gave wagens maar vind vaak hun uiterlijk net niet gewaagd genoeg....dus wie weet komt er iemand nog eens op de proppen met een dergelijk idee.
BlaZe
Rrrrrrrr...dat is echt een heerlijke bak om te zien biggrin.gif
.Fx
QUOTE (Luminous Flux @ Nov 15 2009, 09:54 PM) *
op CCH zit ook iemand die BMW 3-serie (E90/92model) bumpers op een civic coupe heeft gemaakt en dat ziet er voortreffelijk uit!

Even gespiekt en inderdaad, heel erg mooi zelfs!
Luminous Flux
niet gewaagd, tja... Audi houdt er altijd graag een "sophisticated" stijl op na, maar als je irl voor de neus van de RS4 staat is het zeker impressive! met de single grill en die extreem gerolde wielkasten (op deze foto's niet zo goed te zien)...

en inderdaad, de EJ2 met BMW bumpers is een erg geslaagde combi! had je comment gezien bij Lacivic idd happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.