Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Blaze Oftwel Tim @ Honda Civic Coupé
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Who's Who
BlaZe
Hej allemaal,

Ik ben Tim, 23 jaar oud afkomstig uit Sittard !

Heb sinds 2 weken de auto van mijn broer overgekocht .. een groene Civic Coupé 1.5 LSI uit 1995.

Changes:
- 17 inch BSA velgen
- verlaagd
- RVS spaghetti spuitstuk 4-2-1
- RVS uitlaat systeem
- Andere einddemper
- CAI Tenzo [ R ]
- Running lights
- Xenon
- Bumper custom
- Achterramen geblindeerd
- LED 3e remlicht verwerkt boven nummerplaat ( gaat eraf )

Interior
- 28 cm racestuur

Audio
- radio: Pioneer DEH4000 UB
- speakers: Pioneer
- sub: Fatboy Crunch II
- versterker: Hifonics Zeus ZS 6400

Wishlist
- Kuipjes

Kleine update... op 07-11-2009:

Ik heb in de grille zwart racegaas gezet in plaats van zilver.
Ziet er toch wat netter uit vond ik en het zilver begon te verweren.

OUD:

NIEUW:

Mijn vorige auto was een Suzuki Swift 1.3 GS uit 1993.

Daar had ik ook het een en ander aan gedaan...

- GTI sideskirts
- GTI spoiler
- Skai leer bekleding deurpanelen voor en achter
- Zwachter achterlichten
- Zwart mistlicht
- Witte zijknippers
- Witte voorknippers
- Velgen gespoten
- Japstyle uitlaat

En daarvoor reed ik een Citroen ZX Furio met een 2.0i blok, maar die is helaas totall los :P

Nightmare
leuke coupe. ik zou er niet te veel aan veranderen. anders word het al snel über. ziet en nu al leuk uit zo.
die swift, tja, er zijn liefhebber van, maar ik kan er gewoonweg niets stoers in zien. vind ze meer "oud wijf" auto's.
maar wat heb je in gods naam met dat citroentje gedaan ??

en je schrijft dat je nog een spoiler wilt monteren. hiet in de club heeft nog iemand 2 coupe spoilers te koop. een highwing met 3e remlicht en een evo style spoiler.
BlaZe
QUOTE (Nightmare @ Nov 15 2009, 04:29 PM) *
leuke coupe. ik zou er niet te veel aan veranderen. anders word het al snel über. ziet en nu al leuk uit zo.

Dankje !

Hij blijft ook zo waarschijnlijk....hier en daar worden wat krasjes weggewerkt en dan vind ik het prima zo.

Vorige week zaterdag zag ik opeens een kras op de achterklep, vanuit het Honda logo helemaal naar rechts ( niet te cleaneren )

Dag erna, zondags, wil ik me auto gaan poetsen GVD wéér een !! Ook weer op de achterklep en vanuit het logo helemaal naar links !!!
Dus nu heb ik lekker 2 strepen op mijn achterklep staan angry.gif .

De VTI lip wordt wel weer zwart gespoten.

die swift, tja, er zijn liefhebber van, maar ik kan er gewoonweg niets stoers in zien. vind ze meer "oud wijf" auto's.

Daarom was die ook niet meer helemaal orgineel wink.gif

maar wat heb je in gods naam met dat citroentje gedaan ??

Die is over de kop geslagen tijdens een regenachtige nacht.
Was iets afgebroken waardoor hij haaks afsloeg de greppel in.

en je schrijft dat je nog een spoiler wilt monteren. hiet in de club heeft nog iemand 2 coupe spoilers te koop. een highwing met 3e remlicht en een evo style spoiler.

Wat de spoiler betreft ik wil een lage met 3e remlicht idd, maar ik twijfel nog of ik er wel een wil !

Heb je zijn forumnaam voor me, dan kan ik ze eens bekijken ?
Luminous Flux
welkom hier!

nette coupe, en ik zou GEEN spoiler er op zetten... spoilerloos = win!!! (naar mijn mening) Ik heb ook een coupe gehad en altijd spoilerloos geweest! zwart gaas is inderdaad beter... van die krassen is wel erg vreemd, hoop voor je dat het bij die enkele krassen blijft!
Black Knight
welkom hier happy.gif
beast
welkom hier
B00ster
Hey Tim welkom hier en zeker een mooie coupe, die voorbumper heeft je broer die ooit in maastricht gekocht?
Nightmare
QUOTE (BlaZe @ Nov 15 2009, 05:04 PM) *
Wat de spoiler betreft ik wil een lage met 3e remlicht idd, maar ik twijfel nog of ik er wel een wil !

Heb je zijn forumnaam voor me, dan kan ik ze eens bekijken ?

is trouwens een midwing. dus de lage. maar ik zie dat je de topic al hebt gevonden.
Nightmare
effe rond gesnuffeld, maar deze kon ik nu effe snel vinden:

x.x.sanzi
welkom! biggrin.gif mooie auto.

en wow... die foto's van die citroen ...
.Fx
Hey, welkom.

Vet, ik sta gewoon naar mijn eigen auto te kijken haha! Die van jou lijkt als twee druppels water op die van mij!
BlaZe
Heej bedankt allemaal !!

QUOTE (B00ster @ Nov 15 2009, 06:24 PM) *
Hey Tim welkom hier en zeker een mooie coupe, die voorbumper heeft je broer die ooit in maastricht gekocht?

Volgens mij is het gewoon de orginele met een VTI lip.

Want als je het gaas weghaald heb je gewoon die ribbels happy.gif

QUOTE (Nightmare @ Nov 15 2009, 07:03 PM) *
effe rond gesnuffeld, maar deze kon ik nu effe snel vinden:

Die is me toch te hoog.

Ik denk dat ik gewoon geen spoiler erop zet happy.gif

QUOTE (.Fx @ Nov 15 2009, 09:29 PM) *
Hey, welkom.

Vet, ik sta gewoon naar mijn eigen auto te kijken haha! Die van jou lijkt als twee druppels water op die van mij!

Haha, dat is wel grappig idd, alleen jou velgen zijn anders wink.gif

Moeten we ze maar eens naast elkaar zetten en een shoot doen !
.Fx
+ ik heb een spoilertje wink.gif

En tja, heb net de coupe-shoot gemist, had me in eerste instantie wel opgegeven maar is toen wat tussen gekomen (een vrouwtje in een Focus C-max...)
Dus als er nog eens een nieuwe shoot geplanned word ben ik zeker weer van de partij.
BlaZe
QUOTE (.Fx @ Nov 15 2009, 10:14 PM) *
+ ik heb een spoilertje wink.gif

En tja, heb net de coupe-shoot gemist, had me in eerste instantie wel opgegeven maar is toen wat tussen gekomen (een vrouwtje in een Focus C-max...)
Dus als er nog eens een nieuwe shoot geplanned word ben ik zeker weer van de partij.

Gebotst of wat ?

Shoot die komt nog wel eens happy.gif
BlaZe
Zomaar een fotoke..

Vond hem wel leuk staan zo....( parkeerplaats van het werk )

.Fx
Wat is dat voor een schroefje op de zijkant je lip?

Vind de voorkant heel geslaagd. Wil ook mijn gaas terug, alleen net wat anders, zoals op mijn oude wagen.
BlaZe
QUOTE (.Fx @ Nov 23 2009, 03:33 PM) *
Wat is dat voor een schroefje op de zijkant je lip?

Vind de voorkant heel geslaagd. Wil ook mijn gaas terug, alleen net wat anders, zoals op mijn oude wagen.

Dat is geen schroefje helaas !

Zijn van die autostyle led lampjes die mijn broer zonodig erop moest zetten destijds.
Stoort me enorm, mja van de zomer eens dicht maken en overnieuw spuiten !

Nightmare
laat me raden ....... jou broer rijd nu een Opel ??
BlaZe
QUOTE (Nightmare @ Nov 24 2009, 06:15 PM) *
laat me raden ....... jou broer rijd nu een Opel ??

Bijna.......Renault RX4 tongue.gif
Nightmare
tja .................... suv, auto, suv ........ die cominatie in 1 auto heb ik nooit kunnen begrijpen. maar ja, je broer moet ermee rijden ............. niet ik.
zal wel lekker rijden, laten we het daar maar op houden.
x.x.sanzi
QUOTE (BlaZe @ Nov 24 2009, 06:13 PM) *
Dat is geen schroefje helaas !

Zijn van die autostyle led lampjes die mijn broer zonodig erop moest zetten destijds.
Stoort me enorm, mja van de zomer eens dicht maken en overnieuw spuiten !

Als het je echt irriteert...stond een mooi lippensetje van Wings West voor een aardig prijsje te koop op CCH.
BlaZe
QUOTE (x.x.sanzi @ Nov 24 2009, 07:19 PM) *
Als het je echt irriteert...stond een mooi lippensetje van Wings West voor een aardig prijsje te koop op CCH.

Zien er netjes uit idd, maar ik denk dat ik gewoon het VTI lipje opnieuw spuit wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.