Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sluiten Forum opgeheven
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Mededelingen / Vragen > Forum
Merlijn
Nadat de hele server een paar keer onderuit ging is besloten om het forum een weekendje offline te halen. ik kreeg woensdagavond al problemen met het openen van topics en donderdagochtend lag de hele site op zijn gat. ik heb alle mogelijke probleemfactoren eruit gesloopt en ik hoop dat het nu goed gaat. ALS het tenminste aan onze site ligt.....

ik betwijfel het ten strengste. :hoho
Hondapower
nou we zullen zien maar voorlopig zijn we weer online.
Merlijn
Opnieuw serverproblemen met de SQL server.

Sinds enkele dagen, maandag 10 november om precies te zijn, ondervinden we problemen met de bereikbaarheid op het forum. na de zekerheid te hebben dat we hetzelfde probleem niet hebben als de vorige keer ( een ezel ... biggrin.gif ) heb ik onze hostingprovider op de hoogte gebracht.

Vandaag kreeg ik te horen dat het verholpen is en dat de problemen veroorzaakt werden door een site op onze server (NIET onze website) die 3000 connecties open had staan naar de SQL database (waar ook dit forum op draait). Deze klant is aangesproken op zijn bad-programmeerwerk en nu draait alles weer als een zonnetje happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.