Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tip Van De Dag
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
goelette
Stel je hebt een Volvo V70. Stel de uitlaat is kapot en die vervang je even. Stel je hebt thuis een put. Dat is handig! Stel je hebt alles netjes vervangen, je legt de put dicht, en je rijdt de volvo de garage uit. Stel je komt er dan door een plotselinge daling van de rechtervoorkant en een bonk achter dat je toch 1 deel vergeten was dicht te leggen....

Dan is het mijn tip voor jullie dat je er dan gewoon weer uit kan rijden als je een beetje met rem en gas speelt happy.gif

Hoe ik dat weet? Ervaring he happy.gif
Nightmare
ik heb ook een tip .......................... DOMBO !!!

oh nee, dat is geen tip.

niks beschadigd ??
beast
nutcase thumbsup_anim.gif
goelette
klein schrammetje op subframe ofzo. Ik rij natuurlijk geen 63km/u achteruit in de garage, dat scheelt. hij viel er echt netjes langzaam in. Durfe alleen totaal niet meer te sturen om niet de velgen te beschadigen, en durfe niet uit te stappen omdat ik de rem dan los moest laten. Gegokt dat gasgeven wel zou werken, en dat werkte. Heb je wel een beetje last van je differentieel, maar met beetje spelen kom je er wel. Rechtervoorwiel dat in gat gevallen was, zat wel nog op druk tegen de rand dus had wel nog wat grip happy.gif
Merlijn
* paniekmoment van de week * happy.gif
goelette
QUOTE (Merlijn @ Dec 11 2009, 01:50 PM) *
* paniekmoment van de week * happy.gif

Om eerlijk te zijn bleef ik er eigenlijk verrassend koel onder happy.gif Maarja ik ben ook een coole tuup he.
beast
QUOTE (goelette @ Dec 11 2009, 05:10 PM) *
Om eerlijk te zijn bleef ik er eigenlijk verrassend koel onder happy.gif Maarja ik ben ook een coole tuup he.

nou ja , wie gelooft word zalig! lmaosmiley.gif
angel
Je bent een heel coole tuup biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.