Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Gebruik Groene Doek In Series
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Hondapower
Tegenwoordig heb je het al helemaal niet meer door hoevaak ze het groene doek gebruiken in series.
Toch vaker dan je denkt.
klik
beast
groene doeken gebruiken ze ook in het ziekenhuis maar dan ben je niet zo blij
Avaloon
Blijkbaar al verwijderd. De link werkt niet meer.
Avaloon
QUOTE (beast @ Dec 19 2009, 06:54 PM) *
groene doeken gebruiken ze ook in het ziekenhuis maar dan ben je niet zo blij

Ik denk dat je van de andere kant blij mag zijn, dat ze groene doek over je heen kunnen leggen.
Als je misschien wel een paar (lees: behoorlijk aantal) jaren eerder was geboren, dan konden misschien niets voor je doen.
Aangezien de medische wereld nu verder ontwikkeld is.

Anders had je een 'mooi' wit doekje over je heen gekregen.
En dat willen we niet......!
Neko Koneko
300 was volgens mij 100% groen doek. Vind ik zelf toch jammer. Het is gewoon allemaal zo nep tegenwoordig
goelette
De meeste films en series zijn zelfs helemaal verzonnen! bah!
Nightmare
wil ja daarmee zeggen dat de Transformers niet echt bestaan ??

dacht het wel. ik heb ze zelf nog op tv gezien.
oh ja, ja.
Neko Koneko
Haha tongue.gif

Ik bedoel gewoon te zeggen dat het traditionele acteren straks gewoon niet meer bestaat. Eerst worden de achtergronden vervangen door groene doeken, daarna de acteurs door CGI modellen (waar dat al niet gebeurt is) en dat vind ik gewoon jammer. Net als Disney die bijvoorbeeld stopte met 2D animatie en alleen nog maar van die 3D crap heeft.
Luminous Flux
Tja, Walt Disney was(is) een grootmeester... Het Disney van nu wordt niet meer gedreven door de meester zelf en dat merk je wink.gif

Groene doeken heeft z'n voor en na! wat Neko zegt over het traditioneel acteer werk is waar, dat gaat achteruit. Maar er ontstaan wel weer heel veel mogelijkheden door groene doeken, CGI etc. die anders onmogelijk waren te verfilmen.
beast
QUOTE (Avaloon @ Dec 19 2009, 07:10 PM) *
Ik denk dat je van de andere kant blij mag zijn, dat ze groene doek over je heen kunnen leggen.
Als je misschien wel een paar (lees: behoorlijk aantal) jaren eerder was geboren, dan konden misschien niets voor je doen.
Aangezien de medische wereld nu verder ontwikkeld is.

Anders had je een 'mooi' wit doekje over je heen gekregen.
En dat willen we niet......!

natuurlijk ben ik blij, want zoals heel terecht en lief erbij vermeld was ik er misschien al niet meer geweest
Fonzie
@ Beast,
Zo'n grote knuffelbeer als jouw neh...
goelette
vanavond is hier een uitgebreid programma over op discovery, 20.00u.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.