Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Gezocht D16z6
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Gevraagd
Sven
Uit te schrijven liefde Zuid Limbourg I ben Sven van de EMS-jaderns. Ik heb het volgende probleem: Ik snuffel een ersatzmotor voor mijn Burger maar door dat hij/het van niet duurder is. Collectie zou kunnen van niet zijn van probleem. Ik zou kunnen zijn gelukkig indien om haar om me te jullie meer help. Ieder lijkt zodoende de motor: D16z6 MFG Sven
Fonzie
2e Thorsten?
beast
nee , nederlands via zo'n vertaalprogramma
Nightmare
sodeju !! die programmas werken echt voor geen meter.

sorry, aber wir verstehen nichts was da oben steht !! schreibe einfach deutsch. deutsch verstehen wir perfect.
goelette
LOL Civic is vertaald door Burger... hihihihihihihihhiihi happy.gif
de rest kan ik niet thuisbrengen qua vertaling, maar hij zoekt een D16z5 voor zijn civic

Bitte schreib mal den originalen Text, ich möchte gerne wissen warum die Übersetzung so ist, wie es hier steht happy.gif
Neko Koneko
Is er een keer een buitenlander netjes genoeg om in Nederlands (proberen) te posten, begint iedereen Duits tegen hem te lullen. Vind je het gek dat niemand nooit de moeite neemt om Nederlands te spreken? tongue.gif
B00ster
QUOTE (Neko Koneko @ Jan 10 2010, 10:28 AM) *
Is er een keer een buitenlander netjes genoeg om in Nederlands (proberen) te posten, begint iedereen Duits tegen hem te lullen. Vind je het gek dat niemand nooit de moeite neemt om Nederlands te spreken? tongue.gif

Een slecht vertaalprogramma is weggegooide moeite lmaosmiley.gif lmaosmiley.gif
Black Knight
QUOTE (Fonzie @ Jan 8 2010, 04:12 PM) *
2e Thorsten?

hoezo ike dan? bigeyed.png
Nightmare
QUOTE (Thorsten @ Jan 17 2010, 01:10 PM) *
hoezo ike dan? bigeyed.png

wat jij schrijft is voor veel mensen ook moeilijk te lezen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.