Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Goelette!!!
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Merlijn
Hoeveel auto's heb jij eigenlijk? wink.gif

erger nog, Wat voor een auto's :P :zzz
goelette
euh ff tellen.....

Ikke heb zelf drie: honda crx(1988), renault goelette(1953), renault express(1992).
Die golf en die vectra zijn verkopen in opdracht van de eigenaar, zijn dus niet van mij.
Maar bij ons in de tuin en ervoor op straat staan nu in totaal 9 auto's die echt van ons zijn, en dinsdag komt er nog eentje bij... Mijn moeder is boos! Geen plaats meer voor mooie plantjes in de tuin... Mja, komt wel weer een keer.
oh trouwens, wij zijn niet rijk. Die auto's kosten geen zak. Alles bij elkaar is het goedkoper dan wat menige familie kwijt is aan 2 autootjes (inclusief verzekering en wegenbelasting enzo). De meeste die we hebben zijn oldtimer, en dus wegenbelastingvrij, en 20 euro verzekering PER JAAR...!!!! Ideaal.
Iedereen verklaart ons voor gek. En dat klopt ook.

Greetzz
Merlijn
Lol. nou dan.

Weet ik het ook weer. Besides, hoop maar dat ze die oldtimerbelasting niet gaan afschaffen, dan heb je een probleem...
goelette
dan heb ik een heeeeeel groot probleem. Moet alles de deur uit, of de sloop op. Maar zal wel meevallen hoor, de fehac kan goed lobbyen, zal zo snel niet gebeuren.

Greetzzz
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.