Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Achterlamp Kap !
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Gevraagd
x.x.sanzi
En ineens mist er iets ! (waarschijnlijk onder het rijden eraf gevallen)

Gezocht:
Rechter kap, voor LINKER Lamp.
Honda Civic 3D 92-95 Black G3 Taillights

Ik weet dat dit nogal een vreemde vraag is, maar ik ga het toch proberen!
maikel74
QUOTE (x.x.sanzi @ Feb 9 2010, 07:52 PM) *

Gezocht:

Mss is dit iets voor jou.

marktplaats
maikel74
QUOTE (x.x.sanzi @ Feb 9 2010, 07:52 PM) *

Gezocht:

Zou erg moeilijk worden. Denk dat je beter op marktplaats kunt kijken voor een setje 2e handse achterlichten.
Black Knight
QUOTE (maikel74 @ Feb 24 2010, 12:50 PM) *
Zou erg moeilijk worden. Denk dat je beter op marktplaats kunt kijken voor een setje 2e handse achterlichten.

maar lastig voor soms gevonden en soms niet dus

dus miss nieuwe kopen
Luminous Flux
Bij de andere delen ook gewoon het "glas" eraf trekken wink.gif
x.x.sanzi
haha Ik zie nu pas dat hier gereageerd op is, had tussendoor wel gekeken, maar het probleem is al opgelost. !

Dit kan dicht. Showoff heeft mij gratis de lamp laten wisselen voor een nieuwe happy.gif dus hij zit weer mooi op zn plekkie.
Black Knight
QUOTE (x.x.sanzi @ Feb 28 2010, 01:52 AM) *
haha Ik zie nu pas dat hier gereageerd op is, had tussendoor wel gekeken, maar het probleem is al opgelost. !

Dit kan dicht. Showoff heeft mij gratis de lamp laten wisselen voor een nieuwe happy.gif dus hij zit weer mooi op zn plekkie.

he. heb je gemaakt kitlijm voor waterdicht?
eingelijk moet dat wel kitlijm waterdicht te maken anders lekt in water weer los me auto ook achterlichten zelf gemaakt
x.x.sanzi
Euh. SHowoff heeft me een complete nieuwe lamp gegeven. Dus niks kitten happy.gif
Black Knight
QUOTE (x.x.sanzi @ Mar 5 2010, 10:39 AM) *
Euh. SHowoff heeft me een complete nieuwe lamp gegeven. Dus niks kitten happy.gif

nee snap je niet showoff is markt geen bedrijf gemaakt dus soms achterlichten los en water in voor lekt hebt moeten wel kitt maken vastmaken voor waterdicht zonder geen lekt hebt.
maar die is niet origeel dus
x.x.sanzi
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Maxim
Hij bedoelt dat je de randjes van de behuizing misschien beter af kunt kitten. Vaak zijn ze niet waterdicht en krijg je vocht in de behuizing.
x.x.sanzi
oh ja tja, heb ik tot nu toe eigenlijk nog geen last van gehad, maar bedankt voor de tip.

Topic kan nog steeds dicht wink.gif
Black Knight
QUOTE (x.x.sanzi @ Mar 10 2010, 05:11 PM) *
oh ja tja, heb ik tot nu toe eigenlijk nog geen last van gehad, maar bedankt voor de tip.

Topic kan nog steeds dicht wink.gif

alleen regent wel, komt de regnet dan donker hebt lichten aan zetten al vrocht hebt.
niet om dicht alleen door water in binnen al lekt voor zonder geen kittlijm gaat als kittlijm erop voor niets lekt hebt.
daarom me oude civic 4 jaar geleden ook die erin voor al lekt dan die erafhalen naar binnen schoonmaken dan warm vrocht en water gaat weg dan kitlijm van randje erop voor 1 dag of 2 dagen zit al hard dan erin zonder geen lekt en geen vrocht.
Nightmare
topic starter vraagt om een slotje .............................. whistle.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.