Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Motorkap Coupe/hatchback 92/95
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Gevraagd
maikel74
Ben op zoek naar een motorkap, van een Honda coupe/hatchback 92/95 kleur maakt opzicht niet zoveel uit. Maar als er iemand een zwarte (NH-503-P3) heeft liggen zou helemaal mooi zijn. thumbsup_anim.gif Wel schade vrij withstupid.gif

Als je er 1 hebt liggen laat het me even weten.
B00ster
QUOTE (maikel74 @ Feb 16 2010, 06:22 PM) *
Ben op zoek naar een motorkap, van een Honda coupe/hatchback 92/95 kleur maakt opzicht niet zoveel uit. Maar als er iemand een zwarte (NH-503-P3) heeft liggen zou helemaal mooi zijn. thumbsup_anim.gif Wel schade vrij withstupid.gif

Als je er 1 hebt liggen laat het me even weten.

Sjonge sjonge weer niet opgelet he lmaosmiley.gif whistle.gif
maikel74
QUOTE (B00ster @ Feb 17 2010, 03:19 PM) *
Sjonge sjonge weer niet opgelet he lmaosmiley.gif whistle.gif

Sneeuw op kinderkopjes en dan berg afwaarts is altijd leuk, alleen niet als je dan ook nog moet afslaan. Was echt super glad, en had niks meer in tebrengen. withstupid.gif

Het geluk is dat me auto verlaagt is en dat ik met me bovenkant van de motorkap onder de bumper van een andere auto terecht kwam (die tot me grote geluk schade vrij is gebleven. denk dat ik anders meer schade had gehad. Schade die ik nu heb valt ook wel mee, alleen is een deuk die ze er niet uitkrijgen zonder te spuiten. alleen uitdeuken en strak maken vroegen ze al 180 euro voor, en dan was de vraag of je er niks meer van zag. Deuk zit op een lullige plek. Dus ben ik goedkoper uit met een andere motorkap.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.