Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nitro Circus
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
kijkt hier nog iemand elke avond naar Nitro Circus op MTV ??

zo niet ............... doen !!
echt een coole serie Jackass mongolen op motoren, bigfoods, jetski's, speedboten, auto's enz.
ze doen vette stunts met alles wat power heeft. en het gaat niet altijd goed ..........

elke avond rond 22:30 uur op MTV.
goelette
ik heb geen mtv volgens mij...
Nightmare
MTV zit toch ook gewoon in het standaard pakket ??
goelette
ja, maar op mijn tv niet happy.gif
Nightmare
zo'n oude, met een draaiknop voor de zender keuze ??
goelette
zoiets.

heb gevonden, ben het nu aan het kijken. Springt net van een brug. Dacht dat dit met motorvoertuigen alleen was?
Nightmare
niet alleen maar, maar het zijn allemaal gasten die in de top zitten van mororcross, autocross, skateborden, mountainbike, enz.
dus ze doen vooe gemotoriseerde stunts.
Nightmare
en ?? best gestoord he ??
en het leukste van alles, ze proberen de profs elke keer na te doen, en het lukt ze ook nog !!
goelette
QUOTE (Nightmare @ Feb 24 2010, 11:07 PM) *
en ?? best gestoord he ??
en het leukste van alles, ze proberen de profs elke keer na te doen, en het lukt ze ook nog !!

Heb er eigenlijk niet meer veel van gezien, volgende keer ga ik het helemaal kijken. Had het stukje gezien waar jackass te gast was en ging motorcrossen, maar dat was niet superspectaculair.
Nightmare
is idd ook niet altijd motorisch spectaculair. maar ze doen wel zeer gekke en gestoorde dingen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.