Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vraagje Aan De Itc Of Video Freaks
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
ik ben nu in het bezit van een hdd recorder /dvd speler. het betreft een LG RH387H. daar zit dus een harddisk in, en hij heeft een usb aansluiting.
nou leest hij uiteraard direct alle dvd films die ik er in stop, omdat een dvd kant en klaar is, en software bezit die de speler direct herkent als een afspeelbare film.
maar nu wil ik eigenlijk geen films meer branden op dvd's, maar deze direct via de usb stick afspelen of overzetten op de interne harddisk om ze te kijken.
deze files zijn echter VOB files. oftewel een video en audio map. deze worden niet door de speler herkend als film. ik wil ook niet de films converteren naar AVI od DivX.
dat levert kwaliteits velies, kan verder geen subs instellen en het geluid is dan niet meer dolby.

is er een mogelijkheid deze files om te zetten zodat ik een afspeelbare dvd film op de usb stich heb, ipv losse files ??
dus dat de losse files worden aangezien als een gewone dvd.

snappie mijn vraag ??
Nightmare
iemand bekend met het progje "Handbrake" ?? deze zou de files omzetten zodat video apparatuur het leest als een dvd schijf.
Hondapower
Geen idee.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.