Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vrachtwagen Door De Muur Gereden
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
goelette
vanmorgen hoorden ik en mijn collega's een vrachtwagen door een muur rijden en het hele gebouw trilde. Later bleek het toch geen vrachtwagen te zijn, maar een of andere tot nu toe onverklaarde knal in de atmosfeer.

Wie heeft hem ook gehoord?

knal in limburg
beast
misschien heeft Nightmare zich ontladen na dat blik bruine bonen [lol] lmaosmiley.gif
Nightmare
ik was idd ook in Maastricht, en heb deze ook gehoord / gevoeld. ik was werkzaam dicht in de buurt van de Enci. wel een beetje ver gezocht verhaal. volgens mij was het gewoon een georganiseerd en gecontroleerde ontploffing op het Enci terein voor product winning.
maikel74
QUOTE (Nightmare @ May 19 2010, 09:27 PM) *
ik was idd ook in Maastricht, en heb deze ook gehoord / gevoeld. ik was werkzaam dicht in de buurt van de Enci. wel een beetje ver gezocht verhaal. volgens mij was het gewoon een georganiseerd en gecontroleerde ontploffing op het Enci terein voor product winning.

Ik heb die kal ook gehoord in brunssum. En het eerste wat in me opkwam was, dat is lang gelden dat ik heb gehoord dat er een straaljager door de geluidsbarrière gaat. Enkele min naar die beruchte knal, hingen er ook een paar straal jagers in de lucht boven limburg.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.