Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Download Snelheid
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
ik ben sind verleden week overgestapt op zo'n ziggo totaal pakket met een 20 Mb/s internet verbinding.
heb toen effe een speedtest gedaan:

toch helemaal niet zo verkeerd !!
deze snelheid kreeg ik bij Wanadoo niet met mijn 20 Mb/s abo.
beast
staat de pc nog op de tafel dan, want ik snap er niks van
Nightmare
ga naar deze site, en doe de test:

Speedtest

wacht dan effe, terwijl er getest word. daarna verschijnt er een vierkant vlak met je down- en upload snelheid.
beast
beweegt niks, vragen zaken die ik niet weet dus ???????????????????????????
B00ster
Ikgebruik grabit om te downloaden en die zit bij ons met ziggo altijd tussen de 21 en de 24 MB/s is dus zelfs nog sneller dan ze zelf aangeven.
x.x.sanzi
hm ik heb het ook gedaan. Ik weet niet in hoe verre dit klopt maar kijk wat ik krijg :

Ik ben helaas niet zo te spreken over ziggo, gedeelte van het probleem ligt niet bij hun. Tv kijken is soms ook echt een ramp...
Merlijn

4,3 km van de adsl centrale angry.gif
Luminous Flux
QUOTE (Merlijn @ Jun 18 2010, 05:25 PM) *

4,3 km van de adsl centrale angry.gif

Ik zit ook maar 0,1mb hoger dan dat... niet echt geweldig!
B00ster
QUOTE (x.x.sanzi @ Jun 18 2010, 03:39 PM) *
hm ik heb het ook gedaan. Ik weet niet in hoe verre dit klopt maar kijk wat ik krijg :

Ik ben helaas niet zo te spreken over ziggo, gedeelte van het probleem ligt niet bij hun. Tv kijken is soms ook echt een ramp...

Is wel erg laag Sanne, heb je dit gemeten op de pc die met de kabel verbonden is of wireless op de laptop, dat maakt ook wel wat verschil
Nightmare
ik was idd wel wireless. en dan nog 18,99 Mb/s.
Nightmare
QUOTE (beast @ Jun 18 2010, 09:13 AM) *
beweegt niks, vragen zaken die ik niet weet dus ???????????????????????????

er verschijnt gewoon een vlakje met "begin test" iets boven het midden van het beeld. als je daar op klikt, dan begint de test. effe wachten ....... en als de meters klaar zijn, staan er 2 getallen.
beast
heb ik gedaan en download 3.20 MBs en upload 0.48 MBs, maar verder zegt dit mij dus niks.
maikel74
QUOTE (beast @ Jun 18 2010, 09:55 PM) *
heb ik gedaan en download 3.20 MBs en upload 0.48 MBs, maar verder zegt dit mij dus niks.

Dat had ik ook, met het goedkoopste pakket wat ze hadden bij ziggo. Voor wat ik er mee doe is prima.
B00ster
QUOTE (beast @ Jun 18 2010, 09:55 PM) *

Hey Martin, weet je wat dat betekend? Je hebt een SUPERtrage verbinding, als dat dsl is dan is er toch echt iets fout, deze snelheden zijn zowat antiek te noemen en werden vroeger ook al gehaald met een inbelmodem wat een takke herrie maakte lmaosmiley.gif
Hondapower
ik heb nu 3 jaar UPC internet via de kabel.
In het begin was het 6Mbit, nu 16.
Je merkt het verschil eigenlijk alleen met downloaden van bestanden.
Voor gewoon surfen is 4 al genoeg.
beast
QUOTE (B00ster @ Jun 19 2010, 09:33 PM) *
Hey Martin, weet je wat dat betekend? Je hebt een SUPERtrage verbinding, als dat dsl is dan is er toch echt iets fout, deze snelheden zijn zowat antiek te noemen en werden vroeger ook al gehaald met een inbelmodem wat een takke herrie maakte lmaosmiley.gif

ik ben bijna antiek, en met alle respect met wat ik doe met de pc is dit snel voor mij lmaosmiley.gif
Fonzie

Klopt dit wel?
Heb KPNPlanet. En met downloaden via Utorrent, heb ik veel films binnen een klein uurtje binnen.
Dus heb er toch mijn twijfels over. En uiteraard ligt het er ook aan hoeveel mensen erop die "lijn" zitten
Nightmare
ik heb het net ook weer geprobeert, draadloos met met laptop:

dus bij mij blijft het wel aardig snel.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.