Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hot
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Klaagbaak
beast
wat een temperatuur, moet auto poetsen, maar nu.
gaan maar straks voetbal kijken
maikel74
QUOTE (beast @ Jul 2 2010, 01:51 PM) *
wat een temperatuur, moet auto poetsen, maar nu.
gaan maar straks voetbal kijken

thumbsup_anim.gif Beter voor de TV hangen, pootjes omhoog. Waaiertje aan en een leeker ijskoud drinken, en natuurlijk naar ons oranje kijken op TV.
legend01
Troost jullie maar,ik moet zometeen gaan werken en dan is het niet prettig in de cabine en zeker niet als je geen airco hebt,heb wel arko maar dat is op den duur ook niet prettig.

Jullie kunnen tenminste op een koel plekje wegkruipen.
beast
ach joh, gewoon hoofd uit de cabine en sturen maar [lol] lmaosmiley.gif
Hondapower
ben ik toch blij dat ik niet vorig jaar mijn bumpers opnieuw heb laten spuiten maar van het geld airco heb ingebouwd.
Nightmare
ben ik blij dat ik een dubbele airco unit op het huis heb laten monteren !! wat een genot ....................
alleen als ik dan naar buiten ga ........... BAMM !!!

maar het slaapt zoooo lekkerrrrr ......................
angel
Ik vind het weer geweldig. Mij hoor je niet klagen over de temperatuur.
Maxim
QUOTE (angel @ Jul 3 2010, 08:31 AM) *
Ik vind het weer geweldig. Mij hoor je niet klagen over de temperatuur.

Inderdaad
Nightmare
ik vind het ook super, maar eenmaal thuis wil ik wel iets verkoeling. en vooral tijdens het slapen.
goelette
ik vind er niks aan, ga helemaal kapot hier.... 25 graden is meer dan genoeg, met dit weer is het nog te zwaar om je glas op te tillen, dan breekt het zweet je al aan alle kanten uit.
x.x.sanzi
Gisteren was het wel echt belachelijk warm, maar als je vrij hebt, heeerlijk!
goelette
ik heb nooit vrij.
beast
QUOTE (goelette @ Jul 3 2010, 07:07 PM) *
ik heb nooit vrij.

enne, een hele tijd al maandags vrij, en je kunt toch ook op zondag uitrusten of zit Joyce je achter de veren [lol lmaosmiley.gif ]
goelette
vrij van de plek waar ik geld verdien ja. Maar geen vrij van de plek waar ik geld bespaar (thuis dus, waar ik geen tuinman, klusjesman, etc inhuur maar zelf alles doe happy.gif )
beast
hallo, jij wilt toch steeds maar verbouwen lmaosmiley.gif
goelette
nee, van "willen" is al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden geen sprake meer. happy.gif
beast
dus je werkt onder dwang , arme kerel, dat is het juk wat wij als getrouwde mensen met eigen huis moeten dragen[lol]
angel
Dat heeft niets te maken met trouwen hoor.
beast
ok dan, samenkokkend, samenwonend enz, het is anders dan hotel Pappa en mama
goelette
heeftinderdaad puuyr te maken met eigen woning en op eigen benen staan, samenhokken biedt dan nog wat verlichting in de zin dat je wat kan verdelen happy.gif
beast
right thumbsup_anim.gif
Fonzie
Verdelen?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.