Tja,
Heel erg leuk en aardig allemaal.
Maar ik had de PM's laten lezen, en mensen hadden mij had advies gegeven om dit niet te vertrouwen.
De reden daarvoor is omdat als je echt iets wil verkopen, dan ben je duidelijk over je dingen.
Geef je antwoord op de vragen die de koper heeft, en als hij hem niet wil brengen of overna denken had je dat inderdaad gewoon moeten doorgeven.
Verder was het geen eens mijn conclusie, maar het komt allemaal maar een beetje wazig en verdacht over.
En als jij iets zou willen kopen van iemand, geen gelijk contact heb met die gene.
En allemaal maar een beetje wazige reacties krijgt, dan zou jij het ook niet meer geloven.
En als je honda forum's checkt weet je dat er genoeg honda's worden gestolen en de blokken verkocht.
Dus zo gek is het niet als ik mijn vraagtekens er bij heb, vooral wegens de wazige PM's.
Als de desbetreffende persoon een blok niet wil verkopen, dan moet hij dit ook niet doen.
Verder als jij een blok in de maas gooit, dan weet je vast ook hoe hoog de boete daar voor je als iemand je betrapt

En ja, ik wil graag duidelijkheid over de stand van zaken, ik respecteer ook als mensen dit van mij verwachten.
Daarom geef ik ook eerlijk antwoord op vragen, hou mensen op de hoogte en probeer zo vriendelijk mogelijk over te komen.
Als de desbetreffende persoon hier vraagtekens bij heeft, probeer ik die gene ook te vertellen waar het op slaat.
En als ik wat wil verkopen probeer ik ook afspraken te maken met die gene, en niet zoals het nu gaat.
Aangezien ik wel graag wil weten waar ik aan toe ben, en of het product waar ik interesse in heb ook werkelijk te koop is.
Want het kan ook gaan om een interesse peiling, aangezien dat genoeg gebeurd op internet.