Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Blokkiej
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Gevraagd
Asmooh
heeft iemand een:

D16 of D15 blok (kop + onderblok) in goede staat liggen?

Luminous Flux
op CCH zwerven genoeg blokjes rond wink.gif
Mestreechter_Hondagek
Risingsunperformance vragen, die doen redelijk wat swaps tegenwoordig volgens mij. Dus die zullen vast ook wat blokjes overhouden, die uit die wagens komen.
maikel74
QUOTE (Mestreechter_Hondagek @ Jul 9 2010, 09:08 AM) *
Risingsunperformance vragen, die doen redelijk wat swaps tegenwoordig volgens mij. Dus die zullen vast ook wat blokjes overhouden, die uit die wagens komen.

RSP ruilt niet zo snel D15 blokjes in, of het moet een jdm d15 zijn die hebben Vtec arrowhead.png
Mestreechter_Hondagek
TS moet toch een blok hebben. Wat ik bedoel is dat RSP misschien nog blokken heeft liggen die uit de auto's gekomen zijn die ze geswapt hebben.
maikel74
QUOTE (Mestreechter_Hondagek @ Jul 9 2010, 04:11 PM) *
TS moet toch een blok hebben. Wat ik bedoel is dat RSP misschien nog blokken heeft liggen die uit de auto's gekomen zijn die ze geswapt hebben.

Heb zelf vorig jaar naar RSP gebelt wat ik evt zou terug krijgen voor me d15b2 als ik bij hun een ander blok zou kopen. En kreeg als antwoord, dat ze dat niet deden. Ook niet als ik het daar liet swappen.
Luminous Flux
QUOTE (maikel74 @ Jul 10 2010, 12:02 AM) *
Heb zelf vorig jaar naar RSP gebelt wat ik evt zou terug krijgen voor me d15b2 als ik bij hun een ander blok zou kopen. En kreeg als antwoord, dat ze dat niet deden. Ook niet als ik het daar liet swappen.

Ook wel logisch anders stikt het daar op een gegeven moment van de 2de/3de/4de hands D15's met +200xxx km op de teller... Daar hebben ze ook niks aan bij RSP wink.gif
maikel74
QUOTE (Luminous Flux @ Jul 10 2010, 12:04 PM) *
Ook wel logisch anders stikt het daar op een gegeven moment van de 2de/3de/4de hands D15's met +200xxx km op de teller... Daar hebben ze ook niks aan bij RSP wink.gif

Wil me d15b2 wel verkopen. Krijg je er ook nog een MPFI swap bij die bijna compleet is baaasmiley.gif Maar ik vraag er nu zoveel geld voor, daar heb je bij rsp een B18 gsr voor lmaosmiley.gif
B00ster
QUOTE (maikel74 @ Jul 11 2010, 03:28 AM) *
Wil me d15b2 wel verkopen. Krijg je er ook nog een MPFI swap bij die bijna compleet is baaasmiley.gif Maar ik vraag er nu zoveel geld voor, daar heb je bij rsp een B18 gsr voor lmaosmiley.gif

Geldnood maikel? je blokkie is niet meer dan een 3 a 400 eurie waard hoor whistle.gif
maikel74
QUOTE (B00ster @ Jul 11 2010, 10:24 AM) *
Geldnood maikel? je blokkie is niet meer dan een 3 a 400 eurie waard hoor whistle.gif

Dat heb ik altijd nodig, en je weet wat ik erin wil hebben, dus is die 3 a 400 euro nog heel veel te weinig arrowhead.png Dus hou me eigen blokje nog wel verlopig.
Mestreechter_Hondagek
Ik weet nog een D15Z6 te staan, vriend van me verkoopt hem. Blok staat net achter Eijsden, ongeveer 30km van sittard:

Te koop:

D15Z6 motorblok, excl ontsteking, excl ECU, incl. aandrijfassen
km stand +- 150.--- km.
Het blok is destijds uit een ek van 96 gekomen ivm swap naar K serie.
Blok liep prima, dampte niet en had geen last van olieverbruik.

Vraagprijs 200 euro

Asmooh
QUOTE (Mestreechter_Hondagek @ Jul 15 2010, 10:12 AM) *
Ik weet nog een D15Z6 te staan, vriend van me verkoopt hem. Blok staat net achter Eijsden, ongeveer 30km van sittard:

interessant.

is hij obd1 te maken?
Mestreechter_Hondagek
Geen idee, wat dat betreft heb ik er 0.0 verstand van. Voor 175 mag je dat blok gaan ophalen bij die vriend van me, dat is dan incl alles wat er nu aan en op zit. Hij schroeft er geen onderdelen vanaf want aan die onderdelen heeft hij verder zelf toch niks.
Asmooh
ik wil m wel.

heb je gemaild, bericht gestuurd maar in mn outbox staat niks..

Asmooh
edit: op verzoek van iemand.
Mestreechter_Hondagek
Sorry kerel maar nu moet je eens even rap normaal gaan doen, want die post hierboven slaat echt fucking nergens op. Ik heb alleen gezegd dat die vriend van me het blok verkoopt. Ter informatie, dit blok komt uit de goudkleurige EK van roger waar nu een K20 in hangt. JIj stuurt op 2-3 dagen tijd 6 of 7 pm's. Ik werk ook van 8.30 tot 17.30 en die vriend van me werkt met diensten in een ziekenhuis, maar om jouw een plezier te doen zal ik hem de volgende gewoon wakker bellen als hij uit de nachtdienst komt. Daarnaast ga ik niet zomaar zijn emailadres aan jan en alleman geven. Ik heb hem inderdaad gezien gisteren en hij zou zich eens bedenken over het eventueel bezorgen van het blok. Als jij daar niet op kan wachten dat is dat helemaal jouw probleem. Ik had je dat idd kunnen doorgeven maar dan was je niet verder geweest dan dat je nu bent.

Om ons er dan nog van te beschuldigen dat we een gestolen motorblok verkopen gaat me helemaal te ver, er staat nota bene bij dat het blok over is na een K-swap. Voor mijn part loop je lekker naar de klote. Er zijn namelijk ook mensen die moeten werken en een normaal leven hebben en niet de hele dag niks anders te doen hebben dan forums af te gaan. Maar ik ben helemaal klaar met jou en ik zal die vriend van me dan ook zeker adviseren het blok zeker NIET aan jou te verkopen. Dan koop ik het nog liever zelf van hem voor 200 euro en dan pleur ik het lekker de maas in.

Flikker ff een eind op zeg.
Asmooh
Tja,

Heel erg leuk en aardig allemaal.
Maar ik had de PM's laten lezen, en mensen hadden mij had advies gegeven om dit niet te vertrouwen.
De reden daarvoor is omdat als je echt iets wil verkopen, dan ben je duidelijk over je dingen.
Geef je antwoord op de vragen die de koper heeft, en als hij hem niet wil brengen of overna denken had je dat inderdaad gewoon moeten doorgeven.

Verder was het geen eens mijn conclusie, maar het komt allemaal maar een beetje wazig en verdacht over.
En als jij iets zou willen kopen van iemand, geen gelijk contact heb met die gene.
En allemaal maar een beetje wazige reacties krijgt, dan zou jij het ook niet meer geloven.

En als je honda forum's checkt weet je dat er genoeg honda's worden gestolen en de blokken verkocht.
Dus zo gek is het niet als ik mijn vraagtekens er bij heb, vooral wegens de wazige PM's.

Als de desbetreffende persoon een blok niet wil verkopen, dan moet hij dit ook niet doen.
Verder als jij een blok in de maas gooit, dan weet je vast ook hoe hoog de boete daar voor je als iemand je betrapt wink.gif

En ja, ik wil graag duidelijkheid over de stand van zaken, ik respecteer ook als mensen dit van mij verwachten.
Daarom geef ik ook eerlijk antwoord op vragen, hou mensen op de hoogte en probeer zo vriendelijk mogelijk over te komen.
Als de desbetreffende persoon hier vraagtekens bij heeft, probeer ik die gene ook te vertellen waar het op slaat.

En als ik wat wil verkopen probeer ik ook afspraken te maken met die gene, en niet zoals het nu gaat.
Aangezien ik wel graag wil weten waar ik aan toe ben, en of het product waar ik interesse in heb ook werkelijk te koop is.
Want het kan ook gaan om een interesse peiling, aangezien dat genoeg gebeurd op internet.
Mestreechter_Hondagek
Voor de volledigheid dan. Die vriend van me (sennini hier op het forum, is wel al sinds augustus 2009 niet meer hier geweest), heeft een gezamenlijk vriend van ons geholpen met een K-swap in een '96 civic hatch. Het blok dat uit de auto gekomen is, is het blok dat ik eerder in dit topic poste. Dat blok is bij Sennini blijven staan en nu gaat hij zijn werkplaats opruimen en staat het ding in de weg van daar dat het te koop staat. Ik spreek hem niet dagelijks, hij werkt zoals ik al eerder zei met wisselende diensten in een ziekenhuis. En hij is niet altijd in de gelegenheid om regelmatig forums en mail te checken omdat hij ook nog een gezin met 2 kleine kinderen heeft. Wat in mijn visie normaal gesproken voor alles gaat. Om verdere misverstanden dan maar te voorkomen kan ik je alvast mededelen dat hij en ikzelf komend weekend niet bereikbaar zijn, omdat we dan samen naar een weekendmeeting zijn. Ik zal hem voor de algehele duidelijkheid de link naar dit topic doorsturen en dan kan hij zelf zijn conclusies trekken en zelf verder een eventuele verkoop van het blok aan jou, met jou regelen.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende geïnformeerd heb.

Asmooh
Bedankt voor je heldere uitleg.

Echter wil ik wel even melden, mocht hij het blok willen verkopen aan mij.
Indien ik maandag geen reactie heb gehad, of duidelijke afspraken heb kunnen maken.
Dat de koop niet door gaat.

Dus mocht het blok echt in de weg staan, kom ik hem de eerst volgende mogelijkheid halen voor het afgesproken bedrag.
En anders kan het helaas niet doorgaan.
Mestreechter_Hondagek
ik heb hem net de link doorgestuurd, verder bemoei ik me er niet meer mee.
sennini
Zozo gezellig hier

Maar goed ik heb dat blok dus te koop staan ja...
Blok is idd uit de goudkleurige ek met k20 erin van roger gekomen.
De swap is bij mij thuis uitgevoerd en het blok is hier blijven liggen.
Mocht je nog interesse hebben stuur je me maar een pm over wanneer je het komt halen.
Brengen gaat niet lukken, zoals MHG al zei zijn we het weekend op een meeting.
Dus je kunt het of vrijdag komen halen of anders maandag ... daarna werk ik ook weer gewoon...
prijs is zoals afgesproken 175 euro en niks minder.
Als je nog vragen hebt kun je me een pm sturen.

Groeten
Luminous Flux
QUOTE (Asmooh @ Jul 21 2010, 09:12 PM) *
En als je honda forum's checkt weet je dat er genoeg honda's worden gestolen en de blokken verkocht.

Wie doet nou zoveel moeite, risico en loopt gevaar om een civic te stelen om uiteindelijk het blok voor 175 euro weg te doen... Steel dan iets wat tenminste serieus geld waard is tongue.gif
Asmooh
QUOTE (Luminous Flux @ Jul 22 2010, 12:30 AM) *
Wie doet nou zoveel moeite, risico en loopt gevaar om een civic te stelen om uiteindelijk het blok voor 175 euro weg te doen... Steel dan iets wat tenminste serieus geld waard is wink.gif

good point happy.gif

maarehmm,,, toen ik paar maanden in limburg woonde.
was er gelijk ingebroken in mn auto, in zuid holland nooit happy.gif

radio, heeft me 20 euro gekost ofzo in die tijd happy.gif aanbieding mediamarkt.

ruit vervangen heeft me 35 euro gekost + heel veel tijd -_-

dus tja..
Luminous Flux
Ja heb je wel gelijk in... Ze jatten de meest waardeloze dingen, dat snap ik ook niet. Toen ik nog mijn civic coupe had hebben ze ook ingebroken om een radio te stelen van een paar tientjes. Onbegrijpelijk!
Asmooh
QUOTE (Luminous Flux @ Jul 22 2010, 12:35 AM) *
Ja heb je wel gelijk in... Ze jatten de meest waardeloze dingen, dat snap ik ook niet. Toen ik nog mijn civic coupe had hebben ze ook ingebroken om een radio te stelen van een paar tientjes. Onbegrijpelijk!

Kijk het is niet dat ik niemand vertrouw hoor.
Dat zeker niet, maar begin gewoon voorzichtig te worden happy.gif
Dus niks persoonlijk tegen iemand hier happy.gif

puur voor eigen bescherming, moet al sparen na het ongeluk.
Dus tja happy.gif niet dat ik dingen koop en opeens weer weet ik veel hoeveel extra kosten heb happy.gif
Luminous Flux
Inderdaad, voorzichtigheid is goed... Maar het moet niet ten koste gaan van vertrouwen. Veiligheid is een illusie, vertrouwen is echt wink.gif

Maar ik begrijp ook goed dat je voorzichtig wordt, ik heb met aankopen altijd wel een sterk gevoel dat me verteld of iets in de haak is of niet en dat heeft me nog nooit in de steek gelaten en heb gelukkig geen slechte ervaringen gehad *klopt af op hout* happy.gif
maikel74

Het blijft altijd wel een risico als je iets via internet koopt.

En daarbij moet asmooh moet even niet zo zeuren als het even langer duurt voordat de mensen terug reageren........... Hij reageert zelf ook niet op berichten die hij heeft gehad via marktplaats. lmaosmiley.gif
Asmooh
QUOTE (maikel74 @ Jul 22 2010, 11:17 AM) *
Het blijft altijd wel een risico als je iets via internet koopt.

En daarbij moet asmooh moet even niet zo zeuren als het even langer duurt voordat de mensen terug reageren........... Hij reageert zelf ook niet op berichten die hij heeft gehad via marktplaats. lmaosmiley.gif

ik reageer altijd blink.gif
Nightmare
ook een gestolen blok loopt goed ................. wat een gedoe. koop dat blok gewoon. je zoekt toch met spoed een blokje, toch ??
maikel74
QUOTE (Nightmare @ Jul 22 2010, 06:33 PM) *
ook een gestolen blok loopt goed ................. wat een gedoe. koop dat blok gewoon. je zoekt toch met spoed een blokje, toch ??

Tot dat je bij de rdw komt voor het blok op kenteken te laten zetten en die het nummer na trekt lmaosmiley.gif En als het niet op kenteken laat zetten gaat het goed tot dat je een keer aan een grote controle moet deel nemen. Dan loop je ook de kans dat ze het gaan zien baaasmiley.gif
Merlijn
Dit heeft niets meer te maken met de verkoop. Graag ontopic en een beetje respectvol tegen elkaar.
Nightmare
QUOTE (maikel74 @ Jul 22 2010, 08:40 PM) *
Tot dat je bij de rdw komt voor het blok op kenteken te laten zetten en die het nummer na trekt

was ook maar wat onzin. en ik ga er van uit dat deze 2 heren, die op alle honda forums op een nette manier aanwezig zijn, en bekend zijn bij vele Honda rijders, hier geen gestolen blok gaan verkopen. dat zou pas echt dom zijn.

dus ik zou zeggen, ga dat blok gewoon met een lekker gevoel ophalen.
maikel74
QUOTE (Nightmare @ Jul 23 2010, 05:33 PM) *
was ook maar wat onzin. en ik ga er van uit dat deze 2 heren, die op alle honda forums op een nette manier aanwezig zijn, en bekend zijn bij vele Honda rijders, hier geen gestolen blok gaan verkopen. dat zou pas echt dom zijn.

dus ik zou zeggen, ga dat blok gewoon met een lekker gevoel ophalen.

Toch zijn er die domme mensen genoeg, maar lopen dan ook wel eens tegen de lamp.
Asmooh
jongens niet zo mouwen.

Ik heb het blok gekocht, staat in de kelder.

leuke plek heeft hij trouwens, en mooi B16A1 blok wat hij heeft liggen in zn rex.

Blok zag er goed uit, geen zwetend blok, mooie prijs, en zeker het geld waard!

En ja, voorzichtig zijn is goed; daar blijf ik bij happy.gif
maikel74
QUOTE (Asmooh @ Jul 23 2010, 08:00 PM) *
jongens niet zo mouwen.

Ik heb het blok gekocht, staat in de kelder.

leuke plek heeft hij trouwens, en mooi B16A1 blok wat hij heeft liggen in zn rex.

Blok zag er goed uit, geen zwetend blok, mooie prijs, en zeker het geld waard!

En ja, voorzichtig zijn is goed; daar blijf ik bij happy.gif

thumbsup_anim.gif dus binnen kort kom je aan het swappen???
Asmooh
QUOTE (maikel74 @ Jul 24 2010, 12:41 AM) *
thumbsup_anim.gif dus binnen kort kom je aan het swappen???

yuppie :P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.