Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mijn Eerste Accord Ook Weer In De Verkoop ........
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
marktplaats
beast
zo zie je auto dan ook weer eens, enne hoeveel heb je gehad tegen de 60 auto's, dat zijn nogal wat markplaatsadvertenties die nog gaat tegen komen met jouw auto's [lol]
Thorsten
toch nightmare wil terugspoelen van 5 jaar geleden hem rijdt? whistle.gif
Mestreechter_Hondagek
Blijft toch een mooi apparaat. Ik weet niet of je je laatste accord nog gezien hebt. Die je met jupke geruild hebt. Daar is een tijd terug een airbrush op de zijkanten aangebracht, ziet er erg cool uit.
Thorsten
QUOTE (Mestreechter_Hondagek @ Jul 22 2010, 01:49 PM) *
Blijft toch een mooi apparaat. Ik weet niet of je je laatste accord nog gezien hebt. Die je met jupke geruild hebt. Daar is een tijd terug een airbrush op de zijkanten aangebracht, ziet er erg cool uit.

die is niet van jupke dus iemand uit zuid holland van die is.

coupe 2.0i 16v bouw jaar 1997 met achterlicht rood led,s
foto van ongeveer 3 jaar of iets nightemare verkoopt naar jupke.
Mestreechter_Hondagek
Ik zeg toch ook niet dat die nog van Jupke is. Ik weet ook wel dat jupke hem alweer verkocht heeft. Was meer een referentie naar de accord die ik bedoelde, Nightmare heeft namelijk wel wat auto's gehad door de jaren heen.
Nightmare
ik heb die airbrush nog in real life gezien. die werd al kort na vertrek bij jurgen er op gezet. daarna deze accord ook nooit meer gezien.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.