na lang zoeken eindelijk de spiraalveren voor de CRV gekregen na bestelling. Ik was op zoek hierna daar de spiraal week waren na jaren gebruik met aanhanger/caravan enz. Dus naar Rotor en eens informeren wat het kostenplaatje, hier kreeg ik te horen dat deze per stuk zo rond de 78 euro ex btw zouden kosten. Nou en dat keer vier, flinke duit. Maar na enig speurwerk op internet kwam ik uit bij een bedrijf in Duitsland en de vraagprijs hier was voor alle vier euro 153,50 incluis de verzending. Ik heb deze bij mijn neefje laten aankomen , die woont net over de grens bij Sittard. Na telefonisch contact heb ik besteld, men staat je te woord en men kan echt alles vragen., er zat zelfs de garantie erbij voor twee jaar van de spiralen, maar geldt alleen als men per twee vervangt. Nu ga ik kijken voor een suspensionliftkit, hihihi, nu heb ik wat overgehouden om nog wat anders te doen. Heb achter al de spiraal vervangen, wat een verschil. Deze firma voor levert wel alleen orginele spiralen voor bijna elke bestaande auto.
www.albach.eu www.nemacon.de