Help - Search - Members - Calendar
Full Version: proficiat webbie
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
kaatje
Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven

in de gloria. Groetjes xxx van boven de maas

Kaatje en Alex
Maxim
Gefeliciteerd, Bjorn.
lord_fornax
Ja Bjorn, nu wordt je toch echt oud....

Proficiat.
kaatje
a joh 22 dat is nog niets... ik ben 20 dan begint het leven net. Alex is 26 dan kan je zeggen dat is oud happy.gif
Nightmare
gefeliciteerd Bjorn......van mij en Tamara.

by the way Kaatje.....ik ben 29 !! das pas oud !!! jij sneuzel.......
kaatje
hahahahah ouwe buul
Pasadino
fietserad enog velejaren van Petje Vti en Deukje (hihi weet ze niet:) )
goelette
ow, nog net op tijd... happy.gif gefeliciteerd met je tweeentwintigste verjaardag!Al bijna volwassen biggrin.gif

Greetzzz
Merlijn
danku allen vriendelijk wink.gif

enne, de delsol komt steeds dichterbij wink.gif

plus als de nieuwe baan een beetje meezit, een 1.7 CDTI Civic Sport model 2004.

Maarrrr, dan moet Ordina meewerken en Roy me een goede deal bezorgen wink.gif
kaatje
hey mup tot morgen he en remy komt ook mee vind je dat erg?? Heb je limburgse vlaai meegebracht vandaag??
Avaloon
Ach ja.......... ben weer eens te laat.......
Verjaardagen onthouden is nou niet m´n sterkste punt. Desondanksą

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

`Lang zal die leven, lang zal die leven............` Ik denk dat ik maar
stop met zingen, anders krijgen jullie monitoren allemaal van die barsten.
Merlijn
:zzz
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.