Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ik Zoek Een 4 Kanaals Versterker , Zo Beschadigd Als Maar Kan , Als Ie Maar Werkt
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Gevraagd
Redshark
je kent het wel , je bewaard altijd alles , je doet er niks meer mee en verkoopt het aan het broertje van een vriend of vriendin voor paar tientjes ...

n half jaar later koop je een daily erbij , en denk je k@t , had ik hem me maar gehouden... die oude goed werkende versterker. :P

dat heb ik dus nu ... angry.gif

ik heb hier nog een complete dure serie van phoenix gold liggen op zolder , maar dat komt niet in de civic , is de ice meer waard dan de wagen.

ik wil 2 kanaaltjes aansluiten op die hoeden plank speakers...om er een voller geluid uit te peuteren.
en die andere 2 kanalen bruggen tot 1 sterk kanaal om een kleine subwoofer aan te sluiten.

voor net effe die extra dimensie bas , wat bij de gewone speakers ontbreekt...alsof je thuis aan de surround zet zit met een ruige film , en de bas moet zachter van je ouders want ze worden er gek van biggrin.gif

dus mcht je ergens wat ouds hebben liggen , maakt niks van welk merk , laat maar weten , ik kom het zsm halen.
Redshark
slotje graag , ben voorzien
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.