crxed9
Oct 1 2003, 09:49 AM
Wie kan mij vertellen hoe ik kan controleren wat de staat is van mijn ed9 motor en wat normaal is qua olieverbruik.
Hij lekt ook ergens rechtsonder bij de motor koelvloeistof, heeft iemand enig idee wat of waar dit kan zijn?
Alvast bedankt
groeten Ivo
Maxim
Oct 1 2003, 12:56 PM
Je zou een compressiemeting kunnen verrichten. Dit zegt een aantal dingen over je blok.
Voor de lekkage moet je uitzoeken waar het precies vandaan komt. het kan uit de slang zijn, of uit de radiator. Indien het het laatste is, dan moet je deze echt vervangen. (zo duur zijn die niet).
Een compressie meter heb ik hier, dus kunnen we eventueel eens een keertje bij Minli op een vrijdagavond testen.
crxed9
Oct 2 2003, 07:55 AM
Waar woon je en wanneer zou dat kunnen dan?
Wat vraag je er verder voor?
Ik woon in Echt en zit in Heerlen op school mocht dat een beetje in de buurt zijn.
Gr Ivo
Maxim
Oct 2 2003, 12:40 PM
Hahaaa, ik woon in Heerlen.
Ik vraag er niks voor. Kom maar eens een keertje langs.
Mail me anders even om een afspraak te maken. (maxim-crx@home.nl)
goelette
Oct 2 2003, 05:58 PM
Heej crxed9, heb jij je al voorgesteld? Wil weleens wat foo's van je crx zien, misschien heb ik je wel al zien rijden in echt...
Ik woon in heerlen, en werk in Echt
crxed9
Oct 3 2003, 08:16 AM
Aangezien er in Echt niet zoveel crx-en rondreiden, zal ik maar vast een korte beschrijving geven:
Kleur: antreciet (of donker grijs, originele kleur grijs in ieder geval)
Lexus-look achterlichten, 15" TSW 5-spaaks (17" is in aantocht), grote Remus sticker op achterruit en einddemper natuurlijk (115mm enkel rond).
Ik zal volgende week eens proberen wat fotootjes erbij te plaatsen.
Gr Ivo
Maxim
Oct 4 2003, 03:28 PM
Ik ga hem dinsdag in het echt zien, maar niet in Echt
goelette
Oct 5 2003, 06:52 PM
oh gelukkig, dan is het niet die die ik al een keer heb gezien daar....

Die was verschrikkelijk namelijk.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.