Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Eigenaar Spikes neergeschoten!
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Hondapower
Sommige zullen het fitnesscentrum wel kennen, het ligt op de Tunnelweg in Kerkrade.
(in ieder geval Avaloon)

Ik heb er tot 2 maanden geleden gefitnesst.

De ex-eigenaar, Paul heeft daar zijn schoonvader doodgeschoten vanmorgen.

Het is bij mij om de hoek en ik kende zowel de dader als slachtoffer.
Zoiets kan dus schijnbaar overal gebeuren...

http://www.stc-spike.nl
lord_fornax
Hoorde het ook net ja, ik ben er ook nog niet zo lang weg.

Heb nog meegemaakt dat Lei door Paul doorgelaten werd.

Nu werd hij in koele bloede doodgeschoten..

Paul bleef ook nog erbij staan en wachtte totdat de politie er was...

Beetje ziek kereltje..
Nightmare
Tja.....Daar zij schoonvaders nou voor......... effe afreageren !!
wel heftig zeg !!
kaatje
Tering zoiets gebeurd hier nog niet wink.gif Nou bijna niet dan hier doen ze het gewoon op straat angry.gif
goelette
update: vrouw en twee kinderen ook dood in huis gevonden....
Nightmare
update: vrouw was schoonmoeder van de killer,
man was schoonvader van de killer,
dochter was ex- of vriendin van de killer,
broertje was schoonbroertje van de killer,

dus,het moraal van dit verhaal:
neem nooit een killer als vriend,kan je familie kosten !!
Hondapower
Ik wist niet dat het conflict zo erg was.

Maar goed problemen zijn opgelost, ff neeknallen, paar jaar de bak ik en dan weer schuldenvrij buiten.
goelette
jups, een jaartje of 5 a 6 schat ik zo.
Avaloon
Nou...... Alsnog even mijn reactie op het verhaal. Het waren sowieso super aardige mensen, de fam. Vromen. Ik kan me niet voorstellen dat je, hoe groot het conflict ook moge zijn, iemand op die manier om het leven kunt brengen.

Ik trainde daar namelijk elke maandag en woensdag. Ze waren altijd even vriendelijk, zelfs als je de apparaten sloopt (zonder opzet natuurlijk).

Maar ik moet zeggen. Het is vreemd dat je mensen die je (die Paul overigens ook, omdat hij daar instructeur is geweest) kent er opeens niet meer zijn!?! Vooral op die manier. Ik vind het sowieso rot voor de mensen die het incident daadwerkelijk hebben meegemaakt en uiteraard ook voor de familieleden en kenissen.

.........maar ja............ je kunt het toch niet terugdraaien voor die mensen. Helaas!
Marco DXI 92
Nou ik heb er ook een aantal jaren getraind en ken de Fam. Vromen ook als hele aardige mensen. Heb ze zelfs een aantal keren met de pc geholpen thuis.

Ik heb altijd goed met ze kunnen opschieten en kan net als avaloon niet bevatten dat dit gebeurd is.

Dit verdient niemand, maar deze mensen zeker niet.
kaatje
Die paul was marinier. Die mensen zijn robots hoorde ik vanaaf van een ex marinier die paul ook kende. Hij zegt dat paul alles opkropte en waarschijnlijk is de bom gebarsten. Mariniers zetten hun verstand op 0 en halen de trekker over. Bij ons zou er dan vanalles nog door het hoofd gaan. Dat is mijn laatste update!!
Bullpower
zo'n goeie robot was het dus niet als je 15 jaar nodig hebt om korporaal te worden angry.gif
en helemaal niet als je jezelf niet in bedwang kunt houden, dat is in zijn geval namelijk LAF. want de rest van de familie had geen schijn van kans !!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.