Help - Search - Members - Calendar
Full Version: gezocht:
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
goelette
ff een vraag voor de computerwizzkids:
Voor mijn laptopprojectje wil ik de kabel van het beeldscherm gaan verlengen.
Nu wil ik liever niet de originele kabel gaan vermeubelen, want als het dan niet werkt heb ik een probleem.
Dus:
wie kan er aan een defecte toshiba satellite 300cdt komen om daar ff dat kabeltje uit te slopen? Of wie kan er aan een andere laptop komen dat hetzelfde kabeltje er in heeft zitten?

Mijn dank is reeds groot. happy.gif
sol_wind
volgens mij zijn wij allebij met het zelfde projectjuh bezig ....

ik vraag mij alleen af of ik in de zomer nog wel iets zie op het tft scherm

heb jij hier al ervaring mee
Hondapower
als het een kabel is met connectors kan ik m denk ik wel namaken.
ik kan bij farnell.com tienduizenden verschillende connectoren bestellen.
goelette
ik heb het probleem hoogstwaarschijnlojk al opgelost met de te korte kabel, mocht het niet werken dan weet ik waar ik moet zijn happy.gif
In de zon trouwens idd kut, maar is wle oplossing voor., ligt er puur aan wat je op beeld wil zetten.
En verder weet ik niet wat jij van plan bent, maar dat van mij is al vrij ver af, na anderhalf jaar... wink.gif
sol_wind
mijn plan is om er een carputer programma op te draaien en zo dus alle media kan afspelen ..
en natuurlijk ( duurt wel nog ff) het hondata systeem ..mist het nieuwe blok eraan komt

ben nu ook bezig om met een schakel planeel de neon en dergelijke te kunnnen aansturen en de kofferklep te kunnen openen

ik zit helaas nog in de test fase maar alles lijkt vrij goed te werken zo
binnen kort (als de buitenkant helemaal klaar is) dan begin ik met het inbouwen

als je nog hints en tips hebt hoor ik ze graag en evt wat leuke foto´s van jou project (en ik maar denken dat ik de enige was met dit soort ideeen)
groeten roy
goelette
bij mij wordt het gewoon een dashboard in plaats van het oude. Niet met behulp van hondata, maar zelf geschreven (laten schrijven). En dan nog wat mp3tjes erop, verder nog niks.
Merlijn
Originally posted by sol_wind

(en ik maar denken dat ik de enige was met dit soort ideeen)
groeten roy  

Helaas, ik loop ook al een grote tijd rond zo. PC en scherm worden de 14e geleverd.

kun je me ff mailen over hoe je de aansturing van de neon wilt doen ?

Bjorn
goelette
hihi, jullie hebben hetzelfde idee, maar ik toch lekker weer anders happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.