Help - Search - Members - Calendar
Full Version: wegligging accord vreemd??
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Motorisch
accordrulez
ik heb een accord van 96 waar ik de koppelingsplaten vanj heb verwisseld .bleek na een tijdje de platen niet goed te zijn.productiefoutje kan gebeuren.dus weer de bak er af alles weer er in en er op gezet.platen nu goed maar ik vind de wegligging van mijn auto ineens wat vreemd.Op grote snelheden heeft ie een beetje een dood moment in het midden .als ik een beetje aan het stuur trek lijkt het of hij wil uitbreken.hij rijdt niet zoals ie eerst wel deed.bij de montage van de bak is de ophanging er af geweest en die past ook maar op 1 manier er weer op.en hij trekt ook niet naar 1 richting ook niet bij remmen of zo.ik en de garage denkt dat het aan de snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging ligt die op mijn accord zit.want het lijkt of die niet goed ingrijpt bij hoge snelheden.wat kan dit zijn?alle leidingen zitten op zijn plaats en de ps olie is ook goed?de banden zijn goed uitgelijnd en zoals ik al zei trekt ie niet.greetzz
x-treme
Weet je zeker dat alle bouten van je motorophanging goed zijn aangetrokken bij het in elkaar zetten? Was bij mij ook het geval toen ik mijn auto had gekocht, had ook een dood punt, je zag bij mij echt het hele blok 'kantelen' als het ware as je optrok.
Merlijn
de stuurbekrachtiging schakelt bij snelheden boven de 40 km/u uit, dus die kan het niet zijn. Ik zou ook voor de ophanging gaan. Dit is niet normaal.
Hondapower
Ja, bij mijn vorige civic was eens een boutje losgetrilt van de voorwielophanging.
De auto zwabberde over de weg van links naar rechts en het hele weggedrag was naar de knoppe.

Maar toen ik die loszittende bout weer had vastgedraaid, reed de auto weer als normaal.
Maxim
Gewoon nog eens even alles controleren.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.