Help - Search - Members - Calendar
Full Version: CRX Del Sol
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > CRX / Del Sol
Merlijn
Deze CRX komt uit belgië en komt uit 1993. Er zit een SOHC motor in met 131 pk, en een luchtinlaat van Injen. Hij heeft in de volgende magazines gestaan:

Tuning Mag n°9 (BE)
Hot Tuning n°1 (FR)
Maxi Tuning n°50 (FR)
Tuning Magazine (DE)
Gr8streetperformance n° 9 (BE)
Banzai Tuning qui sort ici bientôt (UK)

Merlijn
Nog een Del Sol:

Hier een andere noemenswaardige targa:

deze kennen de meesten van ons wel :

Maxim
Die rode Targa is wel een heel erg bekende. De wagen is uitgerust met luchtvering. Zou ik ook wel erin willen hebben.......zucht
goelette
Aah gelukkig, hij kan dus ook heel makkelijk hoger, Want helemaal op z'n laagst ziet het er absoluut niet uit... Vind ik dan. Voor wel mooi, maar die achterwielen.....!!? Kan ook aan zijn bandenmaat liggen misschien.

Voor de rest wle erg mooie autookes....!

Greetzzz
Aquila
volgens mij stond die rode targa voor 2 weken terug nog te koop.
voor 14000 eurootjes....
goelette
HOEveel..???? Das een boel geld, kun je een boel leuke dingetjes voor doen... Niet dat zo'n sol niet leuk is :]
Mja, als je wat wil, kost het je geld he happy.gif

Greetzzz
delta_lima
Mooi man!
ik ruil mijn ed9 volgens jaar ook in voor een vti,
vet mooi geil ding!
AssItch
oeh vet.... nou nog mijn ed9 verkocht krijgen...
kaatje
Die gozer van die Rode Del Sol ken ik nog van op school. Zijn broertje heeft bij mij in de klas gezeten .Dat ding gaat lekker man.
delsoller
misschien laat om op dit topic te reageren, maar het ziet er puik uit hoor!!! vooral die rode. Kennen jullie sites waar je zulke voorbumpers kunt zien en bestellen/kopen. Mag ook uit Belgie hoor. alvast bedankt

groeten arjan
sol_wind
kijk eens bij de links ..daar staat een heleboel bij

groeten roy
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.