Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kaatje en Alex krijgen gezinsuitbreiding!!!!!
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
kaatje
Nou eindlijk is het dan zover.......... We krijgen gezinsuitbreiding happy.gif Na veel oefenen en doen! Het zouden er eigenlijk 2 worden,maar eentje mocht het niet overleven angry.gif
Het geluk kan niet op voor ons :P. We zijn van de week naar het ziekenhuis geweest voor echo's:

| |

| |

| |

| |

| |

| |
/
/
/
/
/
/
V

baby's echo 1

baby's echo 2

baby's echo 3

baby's echo 4

:zzz Whahahhahhaha GAAF HE?????? Eindlijk is het dan zover hahahahhaha. Ik ben er al mee naar Almelo en mijn home town gereden,en bjorn heeft al de VTEC gevoeld happy.gif We zouden eigenlijk voor Alex nog gaan kijken voor een prelude 2.2 VTEC maar daar moeten we ff op wachten. Ik hoop dat we m nog voor het pfingstreffen kunnen halen happy.gif

Tot snel wink.gif

Groetjes xxx Kaatje en Alex
Nightmare
cooool !! heb ik verleden jaar al op speed gezien.(kan me vergissen natuurlijk).
stond in de buurt van onze stand.
congratulations !!!
kaatje
ja dat kan heel goed want die jongen heeft bij speed samen met een vriend een zwarte en een witte integra gekocht en die zijn zooooooooooooooooooooooo gaaf !!!!!! biggrin.gif
Nightmare
toch goed gezien dus.
ik had toen destijds ook een EE8,en was toen aan het twijfelen of 17" velgen wel goed onder mijn auto zouden passen,en zag deze auto staan met die 17" velgen en ben daaro wezen kijken.
vandaar dat ik deze auto ken.
kaatje
:P
goelette
Gefeliciteerd!! Lotto gewnnen ofzo, dat je maar meteen ook een preluudje erbij wil halen wink.gif
Zo van, "och, doe die blauwe ook maar erbij".
Waarop het antwoord is: "Natuurlijk mevrouw. Inpakken als kadootje?" happy.gif :P

Veel Rijplezier!!!
Pasadino
gefelici!!!happy.gif
Avaloon
Woopz...... Ik had jullie bijna serieus willen feliciteren met de kleine. Ik zag .... aanwinst..... echo en dacht laat ik hier nog even snel een berichtje typen, voordat
ik mezelf uitlog. Ik dacht net, voordat ik wilde typen, laat ik de echo's eens even bekijken. Bijna een foutje gemaakt!

MAAARRRRR desondanks gefeliciteerd met de aanwinst... VEEL PLEZIER
Hondapower
tja we wachten nog steeds op de eerste clubbaby!
Merlijn
wink.gif :zzz
Maxim
Het is inderdaad een bekendere CRX.

Proficiat en veel geluk ermee.
kaatje
vanuit mexico thanx voor de berichtjes en tot snel happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.