Help - Search - Members - Calendar
Full Version: daar gaan we weer!
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
goelette
Nou, das ff jammer, waren we net goed op weg... maar zal wel weer loslopen
biggrin.gif wink.gif ( hier staat dus : D en ; ) )
Alleen klopt van de smileys geen zak, webmaster...
het vakje rechts kun je niks aanklikken, ik tenminste niet, alleen als ik view all pak kan ik klikken. Net als in vorige versie. En dan komt er vervolgens de verkeerde smiley te staan. En het zijn er ook minder dan in vorige versie?
Maargoed, alles zal zich verder wel uitwijzen dan. je hebt in ieder geval hard doorgewerkt volgens mij, want om 1 uur vannacht was er nog niks, en nu zo vroeg om 7 uur 'sochtends wel weer. Latertje geworden! Petje af! biggrin.gif

Greetzzzz
Merlijn
Klopt, de smileys editten komt in een later stadium wel, ik zal ze misschien vanavond even fixen happy.gif En het zijn er niet minder, maar doordat ik een nieuwe start heb gemaakt herkent hij momenteel alleen de eerste 8 (van de 19 die we origineel hadden)

Maar ja, je kunt even ter overbruggen op de smileys klikken, dan wordt die wat je kiest toegevoegd.

Besides, om 1 u vannacht heb ik mijn ogen dicht gedaan, hij ging om half 1 online in deze versie. Na een dag die je om half 5 's ochtends begint zo laat naar bed gaan, resulteert nu in een gigantisch ochtendhumeur. Leuk voor m'n collega's happy.gif
Maxim
Hey Webbie,

ik zit nog niet in de moderator groep. ook vond ik het fijner toen er nog de nicknames in het linkerveld stonden, daar bij de sterretjes zeg maar. Dan had je makkelijker een post van iemand gevonden. Kan dat nog worden aangepast.
Merlijn
Originally posted by Maxim

Hey Webbie,

ik zit nog niet in de moderator groep. ook vond ik het fijner toen er nog de nicknames in het linkerveld stonden, daar bij de sterretjes zeg maar. Dan had je makkelijker een post van iemand gevonden. Kan dat nog worden aangepast.

Nope, onhebbelijkheidje van de nieuwe release van OpenBB. Ik zal kijken of ze een hack willen doen, maar eigenlijk wil ik niet meer al te veel wijzigen vanwege instabiliteit. Dan krijg je van die taferelen zoals gisteren.... (of vanmorgen :hoho )
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.