blow
Dec 27 2003, 01:08 AM
Hi,
Weet iemand waar ik traanplaten kan bestellken voor civic '89 ( dus vloermatten ).
Of passen er crx matten in ofzo ?
Tnxx grtz
BoBbel
Dec 29 2003, 01:25 PM
neem maar van mij aan dat je echte traanplaat niet wilt voor je auto als je hoort wat dat kost
blow
Dec 29 2003, 01:29 PM
ehm nou ik dacht dat die prijzen rond de 70 eurie ofzo lagen ? voor 2 ?
Hondapower
Dec 29 2003, 06:49 PM
Je kunt eens bij Heuts gaan kijken. Die hebben wel van dat spul. Of je gaat naar een Autostyle dealer.
lord_fornax
Jan 5 2004, 11:04 PM
ik heb er gehad in me 88 er civic. nu zijn ze helaas al weg.
mijn advies is, doe het niet, het ziet er misschien wel gaaf uit, vond ik wel, met neon onder de dash is de traanplaatmat mooi verlicht. zodra je steentjes mee naar binnen sleept, en geheid dat dat het geval is, en je gaat een bocht door, hoor je de vreemdste geluiden wat steentjes over ijzer rollen betreft, niet erg fijn.
je gaat ze oprapen onder het rijden, is ook niet echt fijn om te doen.
dan begint het te regenen en worden de traanplaatjes erg glad. als je je wagen instapt, val er er gelijk in.
maar goed, het ziet er wel strak uit...
blow
Jan 5 2004, 11:08 PM
hmm ja is wel zo, maar zou het ook doen voor het aangezicht,
waar had jij je traanplaten vandaan ???
Marco DXI 92
Jan 6 2004, 09:00 PM
Ik heb ze bij via autostyle. Afgehaald bij heuts, ben zeer tevreden over de platen.
Nightmare
Jan 8 2004, 11:05 PM
ik zie liever een mooi setje gestofzuigde auto matten met het auto merk of tekening in de kleur van de auto.
ik heb ze ook gehad.regenbui,glij met het instap been uit op dat klere ding,knie van ander been op de dorpel !! autsh....pijn.....
en daarbij ook nog eens dat die dingen in korte tijd zo lelijk dof worden op de plek van je voeten,dat het uiteindlijk alleen maar je auto van binnen lelijker maakt.
want zeg nou eerlijk,polijsten doet die dingen bijna niemand.
lord_fornax
Jan 10 2004, 05:01 PM
Originally posted by blow
hmm ja is wel zo, maar zou het ook doen voor het aangezicht,
waar had jij je traanplaten vandaan ???
Ik had ze van een vriend overgenomen, ze kwamen oorspronkelijk uit een scirocco..
maar paste precies..
en ook wat nightmare zegt, ze worden dof, vol met krassen en zo bla bla.
mr_bad_guy
Apr 14 2005, 09:47 AM
Koop een stuk traanplaat in de Gamma....en zaag zelf op maat en zet ze vast
bespaart 40 euro en is nog leuk om te doen..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.