sol_wind
Dec 29 2003, 02:06 AM
hey mensen .
ben net wat aan het surfen kom ik dit plaatjuh tegen .
moet je je even voorstellen mijn achterkant met volledig dichte achterplaat en deze lampen , zou dat niet super uitzien...
graag jullie mening
nou krijg het plaatje er niet op ,maar hij staat op www.teamdelsol.com bij sol off the month (de achterkant dus) :
Pasadino
Dec 29 2003, 09:07 AM
mooi hoor maar dan de achter kant wel helemaal dicht dus ook zonder mist licht!
sol_wind
Dec 29 2003, 10:03 AM
ja die mistlampen vind ik ook niet mooi dus die gaan er bij mij echt niet in komen ...helemaal strak zelfs het slotje weg
kan ergens een complete plaat bestellen ,dus spuiten en monteren voor maar 199 euro's .
denk dat ik dat meteen laat doen als de deur gespoten wordt
Merlijn
Dec 29 2003, 01:16 PM
en een schop naar sol.
Hondapower
Dec 29 2003, 03:38 PM
kzie geen foto
Merlijn
Dec 29 2003, 09:09 PM
sorry, losers hebben foto ervanaf gehaald.
sol_wind
Dec 30 2003, 12:09 AM
krijg hem nog door als ik op afbeelding laden klik ...
maar goed nu nog hopen dat ik alles verzeker krijg dan kan ik mijn geld teminste besteden waarvoor het bedoeld is/was (de achterkant strak maken) maar dus jullie vinden het ook goed uitzien ..?
Merlijn
Dec 30 2003, 08:30 AM
persoonlijk ligt het eraan wat voor bumper eronder zit of ik het hele spul dicht zou maken...
Hondapower
Dec 30 2003, 11:29 AM
het ziet er mooi uit mits het goed wordt gedaan. Vaak zie je echt prutswerk
sol_wind
Dec 30 2003, 11:55 PM
jah .. das zo
heb vanallus geprobeerd om het glas van de lamp los te halen maar lukt me niet echt ..iemand nog tips
VTECMaster
Dec 31 2003, 07:08 AM
Als je heel vlug bent (aanbediening deze maand!)
http://www.fullcartuning.nl/other2.htm
Ongeveer in het midden een complete dichte vervangingsplaat voor de ruimte tussen de achterlichten.
Zelf vind ik het niet mooi, de achterzijde wordt dan te "massief", maar het is jouw auto
Maxim
Dec 31 2003, 12:50 PM
Ik heb nog een mooie spoiler te koop voor een Del Sol.
jupke
Jan 4 2004, 12:12 PM
ik heb zo,n plaat gemonteerd woensdag en nieuwe achterbumper op een sol,hier de foto,s.beetje donker:
Hondapower
Jan 4 2004, 12:17 PM
die plaat vind ik wel mooi.
Alleen de achterbumper is wel heel erg diep!
jupke
Jan 4 2004, 12:19 PM
die is heeeel laag,en de auto word nog verlaagd,is nu standaart,voorbumper zit er ook op w8 op de skirts en een achterspoiler zoek ik nog.
Hondapower
Jan 4 2004, 12:39 PM
ik heb wel een fotos gezien van die set of iets wat daar op lijkt en dat is echt heeeeel laag.
jupke
Jan 4 2004, 02:21 PM
Originally posted by Maxim
Ik heb nog een mooie spoiler te koop voor een Del Sol.
wat en hoeduur en is ie nieuw of 2de hands?
Hondapower
Jan 4 2004, 02:33 PM
hij is nog helemaal nieuw, van wings west.
hij staat in het 'te koop' stuk.
jupke
Jan 4 2004, 03:19 PM
oke ik heb het gezien,net effe duidelijke foto gemaakt.
kenteken sparing word dichtgemaakt.
sol_wind
Jan 4 2004, 03:20 PM
ziet er mooi uit ..vind alleen de bumper TE
jupke
Jan 4 2004, 03:25 PM
Originally posted by sol_wind
ziet er mooi uit ..vind alleen de bumper TE
dat vonden wij net mooi,teminste niet zo,n 4x4 del sol,lekker laag.als dadelijk alles klaar is,is het een plaatje,word ook flipflop gespoten ,en motorisch ook flink onder handen genomen.
sol_wind
Jan 4 2004, 03:28 PM
moet je wel eerlijk bekennen dat ik hem er bijna onder had gehangen ..... maar voor ik me oordeel ga geven kijk ik eerst even hoe die uitziet als die in kleur is
Nightmare
Jan 4 2004, 03:39 PM
@ sol_wind:de voorbumper van jou auto,hoort eigenlijk bij deze achterbumper !! is een set.
alleen wilde ik toen die achterbumper niet,omdat ik dan ook een dubbele uitlaat erbij moest kopen,i.v.m die twee gaten.ik vind hem wel gaaf !! oordelen moet je pas,als de kleur erop zit.dan issi echt vet.
sol_wind
Jan 4 2004, 03:47 PM
jah vandaar dat ik voor die bumper heb gekeken ..maar dufde het niet echt .maar denk als ik dadelijk de sol weer gefixt heb dat ie voor mij er mooi uit ziet ..en echt mijn smaak is ..
maar wat ik me nu afvraag komt die achterbumper nu overeen met de onderkant van de side skirts ..geen hoogte verschil
groeten roy
ps: dit wordt er nu aan gedaan
- dichte achterplaat
-andere striping
-tenzo r ruitenwissers (die wat er nu opzitten zijn zowat bijna gaar)
-80%20% look op de achterlampen
-delen opnieuw spuiten en ander interieur
-
sol_wind
Jan 7 2004, 01:34 AM
heyzz ik heb zojuist de achterplaat en zo besteld maar jupke wat voorn oplossing heb jij voor het openen van de achterklep ???
groeten roy
jupke
Jan 7 2004, 02:24 PM
heyzz ik heb zojuist de achterplaat en zo besteld maar jupke wat voorn oplossing heb jij voor het openen van de achterklep ???
groeten roy
die schakelaar van de achterklep hebben we verlengd naar binnen,tussen de stoelen in dat kunstof gemaakt. gemaakt.
sol_wind
Jan 8 2004, 02:09 AM
damn zijn de platen uitverkocht . dat wordt dus de hele zooi uitstellen ,nu maar hopen dat ze snel weer leverbaar zijn ....
heb trouwens een automatische klepopener besteld
Nightmare
Jan 8 2004, 11:46 PM
voor het openen van de achterklep,kun je het mechanisme gebruiken van de crx ED9 of EE8 !!
lekker van binnen uit open maken.
de bevestigings punten zijn er al.dus effe naar de sloop.
snap niet waarom dat niet standaard is bij de sol !!
jupke
Jan 9 2004, 03:52 PM
Originally posted by Nightmare
voor het openen van de achterklep,kun je het mechanisme gebruiken van de crx ED9 of EE8 !!
,hij moet de sleutel omdraaien om het dak te openen of klep,is electrisch bij hem.
goelette
Jan 9 2004, 05:52 PM
Originally posted by jupke
,hij moet de sleutel omdraaien om het dak te openen of klep,is electrisch bij hem.
In dat geval kun je toch de kabeltjes verlengen en dat slot ergens zetten waar je maar wil? Lijkt me wel gaaf, sleutel in je dash omdraaien en je koffer gaat open. Of sleutel vervangen door drukknop gewoon.
jupke
Jan 9 2004, 09:16 PM
Originally posted by goelette
In dat geval kun je toch de kabeltjes verlengen en dat slot ergens zetten waar je maar wil? Lijkt me wel gaaf, sleutel in je dash omdraaien en je koffer gaat open. Of sleutel vervangen door drukknop gewoon.
staat er ook,3 posts boven de jouwe,zo hebben wij het idd gemaakt,van binnen uit te openen
goelette
Jan 9 2004, 10:55 PM
Originally posted by goelette
staat er ook,3 posts boven de jouwe,zo hebben wij het idd gemaakt,van binnen uit te openen

Ahum...
Goed bezig!!
sol_wind
Jan 11 2004, 11:28 PM
zo plaat heb ik inmiddels binnen, nu ben ik hem net aan het monteren om ff te kijken of alles wel goed past enzo maar nu heb ik aan de linker kant ,, tussen de lamp en de plaaat een opening van een halve cm ???
is dat nou gewoon zo bij die platen ,want op die foto's hier op het forum lijkt het dat ie perfect past of heb je er nog iets mee gedaan zoals de schoefgaten iets verplaatst
ik heb trouwens ook nog een veerpootbrug gemonteerd ,,,dit is nu echt een wereld van verschil geen raar gekraak of dergelijke meer heerlijk .....
en nieuwe accu erin ,zelfs na 5 uur de neon en u.f.o undercar kits aan starte hij nog steeds super ,,, dus alweer 2 dingen in de goede richting
groeten roy
jupke
Jan 12 2004, 03:35 PM
past perfect,schade gehad je auto??
sol_wind
Jan 12 2004, 05:47 PM
nope heeft geen schade gehad (of er moet al iets zijn wat ik niet weet ,maar is de ex auto van marco franssen ..dus weet voor 99% zeker dat ie nooit schade heeft gehad) hij past ook perfect met de orriginele plaat erin ,,,
maar hoeveel ruimte heb jij dan aan alle bij de kanten tussen lamp en plaat , als je dit even op wil meten ben ik je heel dank baar ...als die bij mij gewoon te veel heeft dan ga ik terug met hem
groeten roy en alvast bedankt
jupke
Jan 13 2004, 03:19 PM
nope heeft geen schade gehad (of er moet al iets zijn wat ik niet weet ,maar is de ex auto van marco franssen ..dus weet voor 99% zeker dat ie nooit schade heeft gehad) hij past ook perfect met de orriginele plaat erin ,,,
maar hoeveel ruimte heb jij dan aan alle bij de kanten tussen lamp en plaat , als je dit even op wil meten ben ik je heel dank baar ...als die bij mij gewoon te veel heeft dan ga ik terug met hem
groeten roy en alvast bedankt
2-3mm
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.