Hondapower
Jan 8 2004, 03:54 PM
Ik vraag me altijd af hoe het kan maar het is in ieder geval niet de eerste die het voor mekaar krijgt op de stadsautobaan heerlen,
vanmorgen is er een 23 jarige kerkradenaar verongelukt op de N281. Hij kwam in de linkerberm terecht en is daarna de rechterberm ingestuurd en tegen een boom geknald.
Misschien kent een van hier het slachtoffer wel?
Maxim
Jan 8 2004, 05:50 PM
Ja, je mocht hier vanochtend de autoweg niet op. Is uren;ang afgesloten geweest.
goelette
Jan 8 2004, 05:54 PM
ja fijn he, die files. En het was niet glad, het regende alleen een beetje. Te hard gereden? 23 jaar? Denk het wel...
Hondapower
Jan 8 2004, 07:16 PM
mijn neef reed er toevallig achter hoorde ik net. hij kwam idd in de middenberm, voor zover die daar is.
AKKI
Jan 8 2004, 07:24 PM
mn pa is nog gaan kijken, en heeft m zien zitten. of tenminste.... wat je nog van m kon zien. god hebben zn ziel.
Merlijn
Jan 8 2004, 08:47 PM
Originally posted by AKKI
mn pa is nog gaan kijken, en heeft m zien zitten. of tenminste.... wat je nog van m kon zien. god hebben zn ziel.
*Shivers*....
ik stond ook in die file...
Nu net was er weer een ongeval, ter hoogte van nuth richting geleen..
blijven we zo idioot rijden tijdens regenval?
goelette
Jan 8 2004, 10:17 PM
het harde rijden is niet eens het probleem. Het is de combinatie van de "gewone" harde rijders en de mongolen die overal van schrikken en boven op de rem gaan staan elke keer dat hun ruitenwisser voorbij komt.
Als nou iedereen hetzelfde was, was er geen probleem... Maarja.
Nightmare
Jan 8 2004, 10:57 PM
het zijn van die gasten die tijdens regen hun auto droog willen houden,en proberen tussen de regen druppels door te rijden !!
Gouden tip : lukt nooit !!
lullig hé,leed vermaak !!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.