Ik heb een belangrijke vraag:
Mijn moeder zit bij een carnavals vereniging in Valkenburg en sinds vorig jaar (mijn verjaardag) is ze helemaal gek van neon (ze zag de auto van lars langendijk) Nu houd Valkenburg al een paar jaar een Lampjes optocht. Mijn moeder heeft mij gevraagd of ik zo rond de 10 auto's kan verzamelen HONDA'S wel te verstaan(ze heeft ook het virus) die neon onder hun auto hebben of die bereid zijn om wat lampjes aan hun auto te hangen. Natuurlijk mogen we reclame maken voor de club en de auto's worden bekeken door zo'n 5000 mensen (als het er niet meer zijn ,dat weet ik niet)
Het gaat zich om de carnavals dinsdag s'avonds. Veel info heb ik nog niet alleen dat het om 8 uur begint. Het leek mij leuk om een aantal mensen van de club te vragen. Het word zo wie so een feestje.
Mensen die interesse hebben kunnen mailen naar Kaatje_1983@hotmail.com .
Zodra ik meer info heb zal ik het laten weten. Als je interesse hebt laat het dan ook zo snel mogelijk weten dan kan mijn moeder het inschrijven. Mijn moeder organiseerd dit voor een gedeelte dus de groep staat in een grote belangstelling!!
Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden.
Groetjes xxx Carolina