Help - Search - Members - Calendar
Full Version: re-styling delsol
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > CRX / Del Sol
sol_wind
hey hallo ..hier ben ik weer
zojuist terug van het bedrijf dat mij de schade expertise heeft opgemaakt....

en jah hoor tussen de 1500 en 2000 euro schade (maandag hoor ik de rest)

nu ben ik alleen aan het denken hoe ik de auto ga maken ....en zit dus met een aantal dingen die maar door mijn hoofd heen zweven ..

punt 1: welke spoiler ga ik erop zetten .hou ik toch de oude of zet ik er een andere op .
nu heb ik een mooie gezien :

graag jullie mening over de spoiler

ten 2de: wat ga ik met de lak doen ..
ik begin deze week met het schuren en grondlakken van de voorkant en de deuren

maar wat ga ik nu doen.. zet ik hem helemaal in een nieuw jasje ..omdat ie toch gespoten moet worden ..
of laat ik de oude lak weer helemaal bijwerken ....ook hier ben ik het nog niet over eens

en ten 3de : de achterbumper laat ik deze erop of ga ik voor een ander

graag had ik jullie meningen en evt hints en tips ..dit zal mij heel erg helpen om mijn keuzes te maken

alvast heel erg bedankt

groeten roy
Nightmare
1:vleugel = mooi !!
2:zeker een andere achterbumper !! of zeker niet !! lullig he !! vind ik nu al mooi.
3:andere kleur !!
sol_wind
ik ben al tot een beluit gekomen voor de vleugel het wordt degene die hierboven staat .... ik zal hem deze week gaan bestellen

nu alleen de kleur van de lak nog ..... orangje met een zwarte motorkap en spoiler , grome striping ??????

de achterbumper is volgens de schade expert ook overleden ..dus wordt waarschijnlijk een andere ....

ik heb alleen nog niets gezien wat echt in de smaak valt

maar jah ff w8en op de uitslag van de schade expertise

groeten roy
sol_wind
owke ik ben er een beetjuh uit ..hier komt ie

auto volledig oranje spuiten
vis racing oem corbon mkap
de welbekende spoiler (boven staat een foto)
voor en achter lampen van binnen zwart maken
zelfde voorbumper
maar buddyclub achterbumper
witte ruitenwissers en remklauwen/trommels

grome striping (geheel andere)

graag weer jullie meningen

groeten roy
Avaloon
Laat je je motorkap toch nog meespuiten of laat je die achterwege? Aangezien je er sowieso één van carbon opzet.....
sol_wind
als die van carbon erop komt laat ik hem zoals die is ....kan hem misschien wel in de grondlak zetten voor verkoop...

ik ben nu ff met fotosoep aan het kijken en proberen wat mooi uitziet en wat niet ..

mensen help mij
Pasadino
voor striping, mij bellen, dan help ik je wel de rest is smaak, moet je dus zelf doen, want ik vind die spoiler oer lelijk maar das dan mijn smaak en daar valt helaas nooit over te twisten!!
sol_wind
voor striping ben jij de eerste ...we hebben daar allus over gemaild maar ik heb nu iets heel anders en zogauw mijn geld binnen is bel ik je op ...

maar mensen wat vinden jullie van de kleuren happy.gif
Maxim
Buddyclub achterbumper = 100% doen.

Had ik ook gedaan als ik mijn Targa nog had.
Maxim
Ik zou trouwens de originele motorkap ook spuiten zodat je die in de winter erop kan leggen.

carbon kap wordt niet mooier van nattigheid, dus deze alleen voor het betere weer bewaren.
sol_wind
hey dank je das een goedde tip .dit wist ik niet en is jammer als die dadelijk al de k*t op is als het zomer wordt ....

over de achterbumper ben ik nog aan het denken ...ik vind deze eigenlijk perfect bij de side skirts passen ...maar de buddyclub weer super vet ..happy.gif

spoiler gaat er echt zeker op komen ..aleen nog even kijken waar ik hem ga bestellen want hij verschild behoorlijk in prijs van 450 tot 650 euro ( een smak geld aan verschil dus)

de kleur ben ik ook nog niet helemaal uit ..oranje is wel heel heftig
wow dit is echt moeilijk ...een kleurtjuh uizoeken

groeten roy
sol_wind
en hier ging iets fout ...happy.gif
goelette
kan carbon niet tegen regen...?? Het wordt hoe langer hoe gekker.
sol_wind
jah ze gaan er allebij op komen zodra hij gespoten is ..

ik laat ze allebij in blanke lak zetten dan zou er niets mee kunnen gebeuren ..maar voor de winter is het geen slecht idee om er de orri kap op te leggen toch ???

ik hoop alleen dat ze als die klaar is eens met hun handen eraf kunnen blijven .kheb nu inmiddels 4 camera's rond het huis hangen en een goede hoes voor over de auto besteld ...
sol_wind
zo gister de koplampen 100% inorde gemaakt (nieuwe conectors ,lampen.bevestigingen bouten en opnieuw af laten stellen)

knipper lichten heb ik ornage ledjes ingezet ..

nieuwe deur erin gezet ik moet hem alleen nog af hangen
nu moet ik nog een antal onderdelen hebben van de deur omdat ik toch nog een aantal schroeven en dopjes mis ..als iemand nog een duer ofzo heeft liggen ..graag

vandaag gaat de spoiler erag en begin ik eens met schuren van de achterkant en de gaten plamuren antenne gaat evt weg(heb gvd net een nieuwe gekocht dus mensen die interessen hebben ..let me know)

groeten roy
Maxim
Is het een elektrische antenne. Zoja, heb ik wel interesse voor de Del Sol van mijn vriendin.
sol_wind
nope helaas is een splinternieuwe normale antenne ..hij koste normaal 75 euro maar had hem liggen en kon dus weg voor 45 natuurlijk contant betalen
happy.gif
sol_wind
owke hier even de vooruitgangen ....
:achterbumpert kan ik volgende week halen 2de hansje hij heeft er wel al kenteken verlichting inzitten ....

:apexi verlagings veren besteld die komen ook ever 2 weken

:carbon invader kap van vis racing is besteld en komt ook over 2 weken binnen :hoodpins ben ik nog mee bezig ik heb wel hele mooie gezien op www.hoodpins.com de grome

:lak ga ik deze week halen en het wordt dan toch echt oranje of ik moet al helemaal op een ander spoor gezet worden (dus mensen als jullie nog iets vets weten)

ik moet alleen nog even die vriend van asstish bellen voor het spuitwerk en dan nog alles realiseren en klaar issie

groeten roy
goelette
meestal koopt de spuiter het liefst zelf de verf. Ieder heeft eigen merk waar ie het liefst mee wwerkt. Bovendien kunnen die er meestal goedkoper aan komen.
sol_wind
ik heb hiero nog een link van op streetlegal...

daar staan de foto's van de lakken en hoe de auto er nu ff uitziet snik snik snik this om te huilen ....maar komt goed

linkie klikka klik

over 8 weken issie helemaal klaar mits het volgens schema loopt happy.gif

lekker irri he ...groeten roy
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.