Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Forum
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Mededelingen / Vragen > Forum
Hondapower
Helaas is in de nacht van 10 december de database van het forum
op de server gecrashed.
Hierdoor heeft de webmaster de database moeten resetten,
en het hele forum opnieuw moeten opbouwen.

Er is maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om het forum
te upgraden naar versie 1.0.4

Helaas zijn alle posts verloren, maar gelukkig waren dat er nog niet zoveel
zo kort na de start. Ook moet iedereen zich opnieuw aanmelden.
Merlijn
Maarrrrrr, we zijn er weer! angry.gif
Maxim
Webbie,

bestaat er de mogelijkheid om een backup te maken van de posts die in het forum staan bv 1 maal per week ofzo.... Als je dat niet zelf wilt doen, kan ik die taak van je overnemen, maar het lijkt me toch leuk om zoiets te bewaren voor later..... aan je kleinkinderen laten zien hoe we 20 jaar geleden eindeloos over schroefjes en slangetjes konden lullen..... (accepteert het forum eigenlijk zo'n woord als lullen?)

Maar in ieder geval: is het mogelijk.....
Merlijn
Originally posted by Maxim

Webbie,

bestaat er de mogelijkheid om een backup te maken van de posts die in het forum staan bv 1 maal per week ofzo.... Als je dat niet zelf wilt doen, kan ik die taak van je overnemen, maar het lijkt me toch leuk om zoiets te bewaren voor later..... aan je kleinkinderen laten zien hoe we 20 jaar geleden eindeloos over schroefjes en slangetjes konden lullen..... (accepteert het forum eigenlijk  zo'n woord als lullen?)

Maar in ieder geval: is het mogelijk.....

Ja ik kan Ban words ingeven. Pm me maar een verzameling of post het in Crew only, daar is het bespreekbaar.

Een degelijke backupronde ontwikkelen, daar ben ik nu mee bezig. Kijk maar effe in bovenstaand forum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.