Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Spuitbus lak
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
blindfolt
Hallo HCZL members

weet iemand waar ik het beste in de omgeving van Heerlen spuitbussen met lak kan halen. Het is standaard kleur R81 Milano Red voor een civic uit 94

thanx
Maxim
Waarschijnlijk bij Bachaus in Landgraaf.
goelette
en bij Heuts in heerlen.
Maxim
Originally posted by goelette

en bij Heuts in heerlen.

Die hebben geen R81 in spuitbus happy.gif
Ben ik ook al voor geweest.
goelette
ook niet bestellen?? De kleur van mijn type 1 hadden ze niet, maar was binnen een halve dag besteld en binnen
Hondapower
als je naar bachus rijdt, mengen ze m meteen.
Ligt in Landgraaf achter Minli ergens.
blindfolt
Oke dank jullie wel voor de reacties!
legend01
Hallo,wie kan mij aan een koplamp van een Legend coupe helpen of weet waar ik 'm kan krijgen,het gaat om een coupe van 1988 en het betreft de linkse koplamp en evt. het linkse stadslicht.Is nieuw niet meer leverbaar,niet bij de dealer of aftersales.
goelette
oei, dat zal lastig worden, maar dat had je vast zelf ook al bedacht...
maar zou je dit volgende keer in een nieuw topic willen posten? En ik ben wel beniwued naar foto's van je auto!! (zie stel je voor gedeelte)
Nightmare
QUOTE (goelette @ Feb 27 2004, 08:33 AM)
en bij Heuts in heerlen.
*

heuts heeft kut lak !! dat "Dupli Color" is echt bagger spul. heeft een mega lange droog tijd nodig, moet een warme omgeving zijn, en achteraf veeg je het makkelijk weer weg.
Bachus heeft Motip lak bussen, en die zijn veeeeeeel beter !! droogd super snel, kan koud zijn hoe het wil, en is echt harder als Dupli color.
heb het bij de Accord gebruikt voor de motor ruimte te spuiten, en die dupli was na 2 uur nog niet echt droog en hard, terwijl Motip na 15 minuten al droog was onder dezelfde omstandigheden.
Nightmare
QUOTE (legend01 @ Dec 30 2005, 06:45 PM)
Hallo,wie kan mij aan een koplamp van een Legend coupe helpen of weet waar ik 'm kan krijgen,het gaat om een coupe van 1988 en het betreft de linkse koplamp en evt. het linkse stadslicht.Is nieuw niet meer leverbaar,niet bij de dealer of aftersales.
*

hier al het linker stadslicht / knipperlicht
klikkie doen
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.