Help - Search - Members - Calendar
Full Version: gastgeschenk
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
goelette
Vandaag met oude bekende zitten praten, die doet tegenwoordig aan lasersnijden in rvs en andere metalen. Kun je erg leuke dingen mee maken! Misschien leuk idee om clubartikelen van te gaan maken of als gastgeschenk voor de meeting te laten maken, bijvoorbeeld een sleutelhanger oid. Hoe meer je er laat maken, hoe ggoedkoper (instelkosten). Maar ook leuk om grotere/duurdere dingen te laten maken voor jezelf. Ik krijg binnenkort wat foto's van voorbeelden.
In ieder geval iets om ff over na te denken denk ik.
Avaloon
Zeg... stuur me eens wat van die voorbeelden door als je wilt (of print ze uit en neem ze even mee). Ik ben wel eens benieuwd.
goelette
internet is bij mij op het moment zo traag als dikke stront in een zeef, maar vanavond zal ik ze ff om mn site zetten en linken naar hier. Ziet er best leuk uit vind ik zelf.
lord_fornax
Originally posted by goelette

internet is bij mij op het moment zo traag als dikke stront in een zeef,

Kijk, dit zijn nu de uitspraken waar je wat aan hebt, dit kun je zelfs nog uittesten ook, om een idee te krijgen.. :P
goelette
de foto's zijn wel erg onscherp, maar het gaat om het idee.
Leuk idee voor ons is misschien een hondalogo met een scherpe kant eraan die je als flessenopener kunt gebruiken ofzo?

Pasadino
Daar zie ik wel iets in! maar ja dat zegt helaas nix!
kaatje
zijn er al ideeen om als gast geschenk te geven??
Hondapower
ja, het cd doosje wat we al als clubartikel hebben, maar dan met een andere bedrukking.

Dat ziet er luxe uit, iedereen zal het gebruiken en het is iets specialer als een t-shirt.
Daarnaast is het vrij goedkoop in hogere aantallen.
Nightmare
mooi !! mee eens,en idd,iedereen kan het gebruiken.
heppie die ook in betamax formaat !! hihihihi...
kaatje
ja daar ben ik ook het helemaal mee eens goede keuze
Hondapower
Originally posted by Nightmare

mooi !! mee eens,en idd,iedereen kan het gebruiken.
heppie die ook in betamax formaat !! hihihihi...

nee, geen betamax, maar we nemen wel een speciale versie waar ook dvd's in passen :zzz
Nightmare
DEUHH !!!! :zzz
kaatje
joehoe dan pik ik m van mijn 2e voorzitter af hahahahhahaha
goelette
Hey, dit was mijn topic en het ging over lasersnijden! Als er geen belangstelling voor is, ook prima, t was maar een voorstel.
Webbie, hier mag een slotje op.
Hondapower
we hebben wel belangstelling, het is nuttig om te weten maar voor het gastgeschenk hebben we al wat anders
goelette
ja dat er al een ander geschenk is dat is duidelijk, en das ook geen probleem. Als we maar wat hebben he. Maar aangezien er ook niemand was die verder belangstelling had dacht ik dat er wel een slotje op kon?
Hondapower
is denk ik wel leuk voor een andere gelegenheid.

slotjes vind ik eigenlijk een beetje onzin, als je ergens naderhand toch nog op wilt reageren moet dat toch kunnen? (afgezien van posts van 4 maanden geleden weer opdiepen).
goelette
dat bedoel ik... happy.gif
Ben ook gewend van CCH-forum.
Op cch ben ik dus ook bezig met een plaat van een CRX, maar aangezien wij hier niet veel crx-en hebben gaat dat hier denk ik niet veel worden. Dan moet je al heel veel verschillende modellen gaan maken, en per stuk zijn ze gewoon te duur als je er maar twee wil hebben ofzo. Dus vandaar ook.
Maargoed, als je nog clubartikelen wil dan moet je maar roepen, maar voor de rest is dit dan niet interessant ben ik bang.
Topic kan iig verplaatst worden naar algemeen of offtopic ofzo, want heeft niks met pinksteren te maken happy.gif
Hondapower
verplaatst
goelette
update: zoals gezegd ben ik dus bezig met kijken wie er allemaal een crx wil. Type 1, 2 of 3. Daar zijn overal al geinteresseerden voor. Nu weet ik uit mijn hoofd niet wie er allemaal een crx heeft, maar als je interesse hebt, laat het dan even weten, dan kun je meedoen in de groupbuy. Dit kan al de helft schelen als we 50 man zo gek krijgen.... maar met 25 man ben je ook al een heel eind op weg voor een goeie prijs. De crxclubholland gaat waarschijnlijk ook kopen, en dan komen we natuurlijk snel aan veel stuks, en dus goedkope prijs.

het is ook mogelijk andere modellen te maken, als er maar genoeg mensen zijn. Als je er alleen een wil, dat kan ook, maar dan is de prijs rond de 65 euro dus. Maar dan ben je wel uniek happy.gif

Interesse: dan mij ff pmmen of mailen of aanspreken. Op het moment dat ik wel genoeg man heb voor een leuke prijs, of op het moment dat er geen extra mensen meer bij lijken te komen laat ik een definitieve prijs weten, en kunnen jullie definitief beslissen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.