lord_fornax
Apr 14 2004, 03:17 PM
Weet er toevallig iemand of deze motorkap voor de prelude te krijgen is, dit voorbeeld is van kaminari:
Als ik op importfan.com kijk, kom ik bij prelude deze tegen, alleen op de foto staat een civic:
Als ik op extremedimensions.com kijk zie ik de volgende foto weer bij de Prelude:
Op deze foto staan verschillende kappen, maar geen enkel voorbeeld met een Lude.
Ik kom trouwens nergens een foto tegen van een lude met deze kap.
Kan zo'n carbon kap trouwens wel gespoten worden??
Weet er dan nog iemand van welke bumper dit aftreksel komt??
Vind hem wel oke..
Ik weet dat het erg veel gevraagd is, maar misschien weet iemand mij iets te vertellen...
Hondapower
Apr 14 2004, 03:32 PM
als ie er bij kaminari bij staat, dan zullen ze m wel hebben denk ik.
Het is trouwens de motorkap waar ik ook nog over het zitten denken.
Die kaminari kap kun je ook krijgen in gewoon polyesther, als je m toch gaat spuiten maakt het ook niks uit natuurlijk.
lord_fornax
Apr 14 2004, 03:35 PM
Op de site van kaminari staat hij er niet bij voor de Prelude, maarop de andere sites wel, dat is het m nou net....
En idd, bij kaminari is ie ook in polyesther of alleen het middenstuk met carbon te krijgen..
Hondapower
Apr 14 2004, 03:54 PM
mail showoffimports eens of bel met AVB zou ik dan zeggen. AVB zal ze zelfs in het magazijn hebben liggen.
lord_fornax
Apr 14 2004, 03:58 PM
AVB zegt dat ze er niet zijn voor de Prelude...
BOEHOE !!!!! moet ik maar een andere auto om een motorkap kopen...
Hondapower
Apr 14 2004, 04:33 PM
er zijn toch wel andere kapjes voor je lude?
lord_fornax
Apr 14 2004, 04:55 PM
Weet ik, maar deze kap is super.
Ik heb nog even met cartrend gebeld, deze kan hem van GTP leveren, en het is inderdaad de kap wat ik wil, maar de prijs zit een klein beetje tegen, namelijk: 1641,- hatsekidee. En dan is ie nog niet gespoten...
Wat zou het kosten als ik hem zelf hierheen laat komen??
Hondapower
Apr 14 2004, 04:59 PM
haha dat is lachen!
Daar heb je tegenwoordig 3 crx'en voor!
Maxim
Apr 14 2004, 05:10 PM
GTP schijnt wel een zeer slechte pasvorm te hebben.
Maxim
Apr 14 2004, 05:12 PM
Persoonlijk zou ik meer voor zoiets gaan:
Nightmare
Apr 14 2004, 05:50 PM
wat vind je van deze kap ??
en deze :
beide kosten "maar" 599 euro per stuk bij autohut.
en deze bumpers bied hij aan voor 300 euro per stuk.
lord_fornax
Apr 14 2004, 06:25 PM
De kap kost bij GTP trouwens $649,-
Wat zou het kosten om hem nog es hier te krijgen??
Het liefst heb ik een bumper waar de knippers weer de bocht om gaan, zoals deze:
of deze:
Alleen bij deze bumper staan de knipperlichten ietsje omlaag, dus van de zijkant is het net of ie sip kijkt..
Deze lip is ook wel mooi:
En wellicht dat het dan deze kap gaat worden:
betere foto gevonden:
Deze is trouwens ook met de lip wat op het kleine fotootje zit.
Hondapower
Apr 15 2004, 02:41 PM
probleem met motorkappen is het enorme formaat.
dus erg duur om te versturen.
lord_fornax
Apr 15 2004, 03:01 PM
kunnen ze toch opvouwen..
he kees toch... :P
Het wordt de Visracing Invader kap toch maar -> 599,-
lord_fornax
Apr 22 2004, 09:15 PM
Heeft er trouwens iemand ervaring met het spuiten van een carbon kap? En dan met name omdat een carbon kap meer 'leeft' als een gewone kap. Niet dat de lak binnen de kortste keren gaat scheuren..
Ik weet het ja, waarom pak je een carbon kap als je hem toch gaat spuiten..
Omdat de kappen die ik mooi vind, niet in 'normaal' spul te krijgen zijn..
goelette
Apr 22 2004, 09:24 PM
ik denk dat het wel opgelost kan worden met wat meer weekmaker erin ofzo...? Dan kan het meebewegen , net als voor "zachte" plastic onderdelen aan een auto.
lord_fornax
Apr 22 2004, 09:32 PM
volgens cartrend en showoffimports moet het geen enkel probleem zijn om een carbon kap te spuiten...
maar ja, verkooppraat misschien, wil het gewoon zeker weten..
Nightmare
Apr 22 2004, 10:18 PM
Ik denk,dat je carbon helemaal niet moet spuiten,die kappen zijn al zo krom als de tierelier,juist omdat het zo'n dun materiaal is. En als je die gaat spuiten wordt het alleen maar lelijker !! Wat denk ja als de zon gaat schijnen ...... hup gaat die kap bol staan !! En niet gewoon bol,maar zo bol als die kap dat zelf wil !!
nee,ik zou er niet aan beginnen. Laat het carbon,of kijk verder.
Voorbeeld,die kap van John staat ook zo krom en bol naar alle kanten. Maar dat valt niet zo erg op,juist omdat dit een carbon kap is. En men kan ermee leven,omdat dit nou eenmaal zo is. Maar met lak er op,zou dit super lelijk zijn. Dan heb je een en al golf plaat !! Waarom kijk je niet eens voor in of op las kappen ??
of begin zelf zo'n bult te fabriceren !! Als je eenmaal het model hebt gemaakt,kun je deze nog altijd effe bij een Roger of zo netjes laten glad maken en afwerken.
Je koopt een stuk plaat en begint er op te rammen,tot dat je je modelletje hebt bereikt.
Dat is wat ik ook van de winter ga doen. Zelf maken,en Roger er op laten lassen.
lord_fornax
Apr 23 2004, 11:28 AM
Da's ook een oplossing, alleen in mijn kap zitten lelijke 'blutsjen' die er niet zo 1 2 3 4 5 6 uit zijn gehaald, en daarbij komt, dat ie is begonnen met roesten.
Dus er zal een nieuwe kap op moeten komen, en als ik dan eerst 600 euro uitgeef aan een 'normale' kap, en dan nog eens een inzetstuk moet gaan maken, dan de kap weer slopen, weer glad maken en spuiten............
Ik heb nog contact gehad met Ronald van PTH, hij heeft nu ook de VisRacing Invader kap erop. Hij vertelde me dat de kap niet bol gaat staan, maar alleen wat meer als een normale kap uitzet. Dus de ene dag heb je dikke naden tudden kap en schutbord, de andere dag heb je smallere naden...
Ik weet het ook niet meer

boehoe...
goelette
Apr 23 2004, 05:28 PM
als je kap nu vol met deuken en blutsjen zit, dan des te beter! Kun je ook niks meer verpesten aan de kap..! Beetje meppebn beetje slijpen, beetje lassen, totdat ie klaar is

En dan ben je echt one of a kind!
lord_fornax
Apr 23 2004, 10:31 PM
Moet ik wel daarna 6 tot 10 weken kretsen met een gaare kap... totdat een nieuwe er is..
lord_fornax
Jun 11 2004, 11:26 AM
Kijk eens hier mensen..
Dit is de kap die ik wou, en ook nog op een prelude...
Het haalt een beetje de lijn uit de wagen, maar vind hem toch niet helemaal verkeerd..
lord_fornax
Jun 14 2004, 04:31 PM
Hier nog wat pics...
vinden we ervan???
Vind hem toch wel Super !!!!
Nightmare
Jun 14 2004, 04:36 PM
ik ook !!
Pasadino
Jun 14 2004, 04:38 PM
Kap is cool, now doubt about it,
en die spoiler is fucking hoog steekt boven het dak uit zeg
goelette
Jun 14 2004, 05:04 PM
maar die naden he....
Avaloon
Jun 14 2004, 10:48 PM
Naden??? Zorgt voor koeling van de motor.
Ik zou in ieder geval niet wakker liggen van die naden (als het al opvalt). Ik vind het er wel super uitzien!
Hondapower
Jun 15 2004, 03:27 PM
Nice nice....
goelette
Jun 15 2004, 04:42 PM
Originally posted by Avaloon
Naden??? Zorgt voor koeling van de motor.
Ik zou in ieder geval niet wakker liggen van die naden (als het al opvalt). Ik vind het er wel super uitzien!
Als het opvalt? Je ziet het op de foto zelfs al! Maargoed, dat ligt aan het carbon, is nou eenmaal niks aan te doen. En iedereen weet dat het daar aan ligt, dus niemand zal je er scheef om aankijken.
Hondapower
Jun 15 2004, 06:43 PM
Als je er zelf maar tevreden mee bent
lord_fornax
Jun 17 2004, 09:10 AM
Ik kan tot nu toe geen contact met deze gast krijgen, maar ik heb het vermoeden dat deze kap toch van importfan afkomt.
Nu heb ik in belgië een dealer gevonden, en deze vertellen mij dat deze kap 790 euro kost...
terwijl cartrend ook dealer is, en de kap 1649,- kost...
snap um niet...
goelette
Jun 17 2004, 04:37 PM
Dan zou ik hem in België kopen
lord_fornax
Jun 17 2004, 07:33 PM
Ik heb nog contact gehad met de gast van de prelude hierboven, en het is idd deze kap. FF w88 nog, en dan kan die besteld worden.. hihi..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.