Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kopen????
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > CRX / Del Sol
crxed9
Ben gister gaan kijken naar een crx vtec.
de auto heeft 126500km gelopen en is uit 1991.
Hij is verder een keer helemaal overgespoten geworden en het blok zweet. het is echter niet duidelijk of het van de koppakking komt of van het reservoirtje van de vtec.
Verder trilde de auto een beetje en trok hij naar recht 9heel licht), de garage heeft belooft dit eruit te halen bij aflevering.
de vraagprijs is 3750 euro en hier wil de garage verder niets aan doen.

Wat adviseren jullie me...?
Maxim
Tja, gezien je hele storie vind ik het moeilijk om er een advies over te geven. Dat trillen vond ik erg en de olie over het blok. Dat was teveel verse olie naar mijn mening.

Als ik hem voor mezelf aan het zoeken was, dan zou ik hem niet kopen, maar ik kijk misschien iets te precies. Maar als je dan de prijs daar tegenover stelt is het natuurlijk ook geen belachelijke prijs die ze ervoor vragen.

Het is een zeer nette CRX, waar wel binnen 2 jaar iets aan de plekjes gedaan zal moeten worden, maar je weet nooit weten voor de koop wat je te wachten staat.

Als je teveel twijfelt, moet je deze niet kopen en rustig verder zoeken.
crxed9
heb vandaag nog eens contact gehad met de garage waar de auto staat. Ze hebben gezegd dat tijdens de beurt die de auto krijgt ook de pakking wordt vervangen van het vtec reservoirtje links naast het kleppendeksel.
Verder wisten ze neit zoveel over de auto, ze konden me wel nog de nationale autopas uitprinten vanaf dat de auto ingevoerd is geworden.
De twijfel blijft dus...
rob16ivt
van het vtec reservoirtje links naast het kleppendeksel

Dat is de vtec solenoid of te wel vtechuis schakelaar.
Hier lekken bijna alle vtec blokken,en ook komt het uit die ronde rubberring aan de zijkant van de 'kop'

<_<
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.