Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ????????????????????
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > CRX / Del Sol
crxed9
Ik heb laatst aan showoffimports gevraagd of er witte knipperlichtkapjes waren voor in de bunper van een CRX VTEC EE8. En wat hadden ze te melden...: Dat ze nergens te krijgen zijn...??????

Zijn deze dingen echt nergens te krijgen, of is er toch een of andere manier om hier aan te komen?

Aangezien ik switch (als alles verloopt zoals ik dat zou willen) van ED9 naar EE8, vroeg ik me af of mijn username kan worden vernadert...

Groeten Ivo
goelette
bestaan inderdaad niet.
jammer, pindakaas of ziets happy.gif
Hondapower
Username kan de webmaster veranderen
Pasadino
knippers kun je zelf maken heeft Sennini van de Hondamatics ook gedaan!
goelette
dat wil niet zeggen dat hij dat ook kan he wink.gif
swappie
volgens mij kun je de witte kniperlichten van een EE9 aanpassen en erop zetten he..heb ik eens horen vertellen..
goelette
ja, maardan moet je ze wel aanpassen, en het ziet er dan nog steeds niet echt mooi uit, want de ronding zit precies verkeerdom.
madepmax
QUOTE (goelette @ Jun 20 2004, 08:22 PM)
ja, maardan moet je ze wel aanpassen, en het ziet er dan nog steeds niet echt mooi uit, want de ronding zit precies verkeerdom.
*

TIP: de orginele kapjes er van af halen en er stukjes racegaas (in de vorm geknipt) ervoor schroeven... en een oranje condoom over het lampje trekken, ook kun je evnt. de oranje kapjes erop laten .
Nightmare
QUOTE (madepmax @ Aug 6 2005, 11:21 PM)
TIP: de orginele kapjes er van af halen en er stukjes racegaas (in de vorm geknipt) ervoor schroeven... en een oranje condoom over het lampje trekken, ook kun je evnt. de oranje kapjes erop laten .
*

of dat nou echt mooi is wil ik dan wel eens reallife zien.
Maxim
Water, rotzooi...... in je fitting. En wat Nichtmare zegt, waarschijnlijk niet mooi.
madepmax
QUOTE (Maxim @ Aug 7 2005, 01:22 PM)
Water, rotzooi...... in je fitting. En wat Nichtmare zegt, waarschijnlijk niet mooi.
*

Nou, tis niet goed te zien op mn avatar, maar daar heb ik er gaas voorzitten, wel met 't kapje erop natuurlijk..!! biggrin.gif .Tis dan wel geen EE8 maar een ED9 voorbumper, door de vorige eigenaar erop gezet maar ik vind t niet lelijk, zolang er geen andere (custom) bumper opzit, mag 't van mij bijven zitten..
Maxim
QUOTE (madepmax @ Aug 7 2005, 10:25 PM)
Nou, tis niet goed te zien op mn avatar, maar daar heb ik er gaas voorzitten, wel met 't kapje erop natuurlijk..!! biggrin.gif .Tis dan wel geen EE8 maar een ED9 voorbumper, door de vorige eigenaar erop gezet maar ik vind t niet lelijk, zolang er geen andere (custom) bumper opzit, mag 't van mij bijven zitten..
*

Maar wel je kapje er nog op. Ik denk dat zonder kapje je lampje ook veel sneller stuk zal gaan.
Hondapower
De reden dat er nooit witte knipperlichten voor zijn gemaakt is dat de CRX VTEC nooit in de VS is verkocht, en daar komen juist al die tuningspullen vandaan. Als er in de VS geen markt voor is, dan wordt het ook niet gemaakt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.