Help - Search - Members - Calendar
Full Version: nieuw prototyp crx?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > CRX / Del Sol
Hondapower
het zou kunnen...
AssItch
hmmm... sure hope so.... ziet er lekker uit...
Hondapower
de vraag met deze fotos is altijd of en in hoeverre ze gefotoshopt zijn.

Maar deze ziet er wel echt uit.
goelette
Nee, is neppie. Als het echt was, had je er cast al meer van gehoord. het schijnt een fotosoepje te zijn van een insight...

http://www.openfrontier.com/insight/y01-bl...blue1-thumb.jpg

Greetzzz
Aquila
Hmmm... kweet het nog niet zo.
Ik heb een artikeltje van vorig jaar ergens... daar staat ie in. en ook dat ie dit jaar verwacht wordt. tis alleen een beetje te groot om te uploaden
goelette
Klik dan eens op die link die ik gegeven heb.... Dat is precies dezelfde foto.... je ziet zo dat het gras en de stenen hetzelfde zijn. Dus het plaatje van de zogenaamde crx is definitief een fotoshop. kan wel zijn dat er een nieuwe komt, maar wat je hier ziet is nep.

Greetzzz
Hondapower
je hebt gelijk, maar ik vond het wel een mooi modelletje
goelette
Dat wel ja!
AssItch
in mijn mening is alles op beide plaatsjes hetzelfde... dat verklaard ook dezelfde stenen en graspollen.... kan ik me natuurlijk in vergissen
goelette
Originally posted by AssItch

in mijn mening is alles op beide plaatsjes hetzelfde... dat verklaard ook dezelfde stenen en graspollen.... kan ik me natuurlijk in vergissen

wat bedoel je nou? het is dezelfde foto, alleen hebben ze er wat kleinigheidjes aan veranderd om zo een nep-crx te maken. Dat kan met fotoshop.
ik zal dalijk wel een paar voorbeelden neerzetten die ik zelf gemaakt heb.

Greetzzz
goelette
ok, hier even een voorbeeldje. Dit was het origineel:

en dit is nadat ik er ff een kwartier mee heb zitten puzzelen:

leuk he happy.gif
En zo kun je dus ook je ramen tinten, verlagen, andere velgen, andere lampen, andere kleur etc maken.
En zo hebben ze dus ook die "nieuwe crx" gemaakt.

Greetzzz
goelette
en nu ik toch bezig ben nog maar een voorbeeldje:

voor:

na:

greetzzz
AssItch
ok ok... proved your point... die dingen kan ik ook nog wel.... maar tis toch wel een heeeeel stuk moeilijker om een nieuwe crx te maken met photoshop.... iemand met teveel vrije tijd..
crex
ik heb 2 foutjes ontdekt in de foto, denk ik...

de linker koplamp vertootnt een afwijking aan de onderkant ten opzichte van de rechter
en sinds wanneer gaat honda de tankdop aan de rechterkant van de auto maken?
Maxim
Hoezo koplamp ??? leg uit.

Die tankdop dicht lassen is heel normaal. Dat is de nieuwe trend uit de USA om de benzinekosten te drukken.
AKKI
dat met die koplamp heb ik eens goed bekeken, en om heel eerlijk te zijn zie ik ook iets raars. het klopt niet helemaal. maar ik weet nou niet of dat komt omdat ik daar juist erg op gefocussed was of hoe of wie of wat of zo. maar het lijkt wel zo.

snap je?
becas©
is zeker een fototsoep, die foto is op het cch-forum al een paar keer voorbij gekomen, stond ook een origine foto bij, ff zoeken......

Pasadino
ah dat is nou jammer, was te mooi voor woorden, hmm zal ik maar een Insight kopen en verbouwen??wink.gifhappy.gif
lord_fornax
of komt ie er toch??

sjek it out !!

heb deze al eens eerder gezien meen ik...
misschien stond ie al hierboven...

Er leeft trouwens wel wat zo allemaal op internet, rondom een eventuele nieuwe Rex.
Hondapower
die gaat al jaren rond...
Maxim
Oud nieuws, maar wel de mooiste "hoax"
jupke
Het artikel:

Wednesday 12th May 2004

Civic CRX Set To Storm Back

here's nothing civilised about the new Civic. With the emphasis firmly on making its family hatchback more sporty than ever, Honda has radical plans for the next-generation car - and they include bringing back the CRX badge.

The mag's exclusive spy picture reveals what the all-new model will look like, and shows another interpretation of the Civic shape that has evolved over the past 30 years. The front end will be more rakish, while the current version's MPV-like styling will be smoothed out into a more conventional hatchback form.

While both three and five-door variants are expected to be available from launch - set for 2006 - Honda is also said to be planning a high-performance flagship coupé. That would wear the CRX badge last used in 1997. All versions are certain to get Type R models, with power outputs in excess of 200bhp. Also expect less extreme cars with plenty of visual impact, but without the high running costs of a hot hatch.

However, there will be more to the new Civic than just driving thrills. Honda knows that a large proportion of buyers still place practicality as their top priority, so the five-door is likely to be one of the most versatile family cars on the market. Adapting design ideas from the Jazz, it is expected to get impressive interior space and rear seats that fold away to leave a completely flat load floor. Chris Thorp

Article from: Auto Express

kaatje
ow die mag er ook wel wezen....
lord_fornax
Hier is de nieuwe CRX:

:P
Nightmare
coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool .............
Pasadino
Dit is zo coool, aleen waar laat je het dakvan dat ding????
Nightmare
rechts,naast het nacht lampje wink.gif
Pasadino
Deuh
Driver
misschien een dubbelvouw optie.

dak misschien in twee delen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.