Help - Search - Members - Calendar
Full Version: mij toekomst plan gewijzigd?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Pasadino
Ik ben net op de site van show off,
zie ik een bumper die ik geweldig vind, nog mooier dan de Tsunami T2000?
wat vinden jullie?
dit is de buddyclub II voorbumper

Marco DXI 92
Dit is een goede 2e, vind de tsunami t2000 toch net wat mooier.

Ik kwam er vandaag achter dat autostyle sinds kort een "wide body" heeft voor mijn civicje.
Iets wat ik tot nu toe niet kon vinden. B)
Nightmare
mijn zegen heb je !!!! veeeeeel mooier !!!!! wink.gif
kaatje
ja vind m ook wel mooi biggrin.gif
Nightmare
hij lijkt zelfs op die tsunami bumper.
Pasadino
dit is de T2000 van tsunami en de buddyclub 2 naast elkaar
ter vergelijking!

Hondapower
Buddyclub!
Maxim
Buddyclub II !!
lord_fornax
clubje buddies 2 !!!

zeker weten!! Prachtige muil !!
goelette
das toch bijna niet te vergelijken... De buddyclub II is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier. Sowieso hele mooie auto, maar die gouden velgen vind ik wel zonde, bah!
Merlijn
gaat ook voor de buddy.... no questions asked...
Pasadino
hmmm, tegenvaller, de wachtijd van deze geweldige bumper is 9mnd heb ik vernomen angry.gif
en waarschijnlijk wil iedereen die nu met zijn vistikje aan de gang is deze bumper gaan gebruiken, en dan is het appart er snel vanaf!
Maxim
Buddyclub 2 !!!
beast
B) BD2
Avaloon
buddyclub 2!!!! Ik vind vooral de afwerking van de hoeken mooier.
goelette
QUOTE (PetjeVTI @ Sep 11 2004, 04:09 PM)
hmmm, tegenvaller, de wachtijd van deze geweldige bumper is 9mnd heb ik vernomen angry.gif
en waarschijnlijk wil iedereen die nu met zijn vistikje aan de gang is deze bumper gaan gebruiken, en dan is het appart er snel vanaf!

tja, maar dat dalijk iedereen hem heeft, is bij elke bumper zo.... maar dat is wel de reden dat ik hem niet uit amerika zou gaan halen ofzo.... een jaar later kun je ze voor de helft van de prijs en een kwart van de ellende gewoon hier overal krijgen wink.gif
Je auto ziet er nou al geweldig uit, gewon ff met bumpertje wachten, en dan wordt ie nog sjunner happy.gif
Avaloon
Ik sluit me aan bij Goelette!! Met de Tsu.bumper ben je waarschijnlijk ook niet de eerste. Ik zou echt kiezen voor Buddycl.II
Maxim
Buddyclub 2 !!! Of had ik dat al gezegd happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.